Sange om Camping...
Fra : Allig8or

Dato : 18-09-03 17:10

Jeg ved godt sæsonen er ved at slutte,men til vores afslutningsfest manglede
vi nogle gode sange om campinglivets glæder.

Hvis du har nogle du vil dele med os andre,
kan du maile til:
henhol@post3.tele.dk
på forhånd Tak...
Henning Holm

Fra : Per Rasmussen

Dato : 18-09-03 22:16

"Allig8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Jeg ved godt sæsonen er ved at slutte,
>klip<
Øhhh. sidder netop nu og søger div. steder efter pladse som har vinteråbent,
og det er mindst så spændende, som at planlægge sommerens ture. Tilnæste ar
skal det prøves med ski og camping i Sverige.

Hilsen
Kommende vintercampist
--
Venlig hilsen
Per Rasmussen

Volvo 850 GLT, KABE Briljant XL

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-09-03 22:32

Per Rasmussen wrote:

> Øhhh. sidder netop nu og søger div. steder efter pladse som har
> vinteråbent, og det er mindst så spændende, som at planlægge
> sommerens ture.

Og vintercamping - samt camping i for- og efterår har helt sin egen
charme...

> Tilnæste ar skal det prøves med ski og camping i
> Sverige.

God fornøjelse...

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=15

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Allig8or

Dato : 21-09-03 15:51

> [...]
ar
> skal det prøves med ski og camping i Sverige.

Joh,Tak for sangen...
Jeg kan oplyse,vi har boet fast i vores,siden April,så nu er det dejligt at
komme "hjem" igen......

Gammel Passat...Gammel LMC 530
Gammek Tabbert 3900

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-09-03 22:05

Allig8or <no@no.no> wrote:
> Jeg ved godt sæsonen er ved at slutte,men til vores afslutningsfest
> manglede vi nogle gode sange om campinglivets glæder.

Roger and Over lavede sidste år en plade om bla. camping - det er god musik
til en festlig aften
Lyt evt til smagsprøverne her
http://www.rogerandover.dk/camping/camping.html

/ Søren og Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik