CV og grill
Fra : Per H

Dato : 14-09-03 15:34

Hvordan kører man rundt med en grill i CV?
Er den spændt fast evt. på toilettet?

Var forøvrigt på Fedet for et par uger siden. det var en rigtid
lækker plads

Skal afsted igen næste weekend, skal bare lige finde en god plads på
sj.

"Livet er sku dejligt"

Vh Per
icq 8212837

Fra : J S L

Dato : 14-09-03 15:46

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev:

> Hvordan kører man rundt med en grill i CV?
> Er den spændt fast evt. på toilettet?

Hej Per

Jeg købte en lille Weber grill "Smokey Joe" den har en dia: 37cm. Den kan
lige stå i forklappen. Ellers står den bare på gulvet i CV. Den er aldrig
væltet m.m. Og den er rigelig stor til 4 pers. og fylder ikke meget.

Mvh Jaime

Fra : Per H

Dato : 14-09-03 16:08

On Sun, 14 Sep 2003 16:46:08 +0200, "J S L" <J S L@privat.dk> skrev:

> [...]
>lige stå i forklappen. Ellers står den bare på gulvet i CV. Den er aldrig
>væltet m.m. Og den er rigelig stor til 4 pers. og fylder ikke meget.

nå ja det er jo smart når der ikke er hjul på¨. den må jeg ønske mig.

Tak..
Vh Per
icq 8212837

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 14-09-03 17:49

> nå ja det er jo smart når der ikke er hjul på¨. den må jeg ønske mig.
>
> Tak..
> Vh Per
> icq 8212837

Har haft meget glæde af Webers

Go Anywhere

*** Bor fast hele året i en Kabe, og campere i telt i ferien
(Outwell Colorado) ****

*** Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 14-09-03 19:47

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse >
> nå ja det er jo smart når der ikke er hjul på¨. den må jeg ønske mig.

hvad med en gasgrill der kan sættes ude i gaskassen ??

www.dan-grill.dk/Gas/Gas-702.htm
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Per H

Dato : 14-09-03 20:02

On Sun, 14 Sep 2003 20:46:35 +0200, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

>hvad med en gasgrill der kan sættes ude i gaskassen ??
>
>www.dan-grill.dk/Gas/Gas-702.htm

Tror faktisk at jeg vil have en i normal højde, så jeg ikke skal have
den på bord, eller ligge ned og lave mad. og med kul.

Vh Per
icq 8212837

Fra : drm

Dato : 14-09-03 17:57

Smokey Joe lyder som en rigtig god idé, men skal man så have grillstarteren
med? Eller kan kan man tænde op direkte i denne grill? Hvis man skal have
grillstarteren med, er der jo ikke meget plads sparet med den lille grill?

Mvh
Dorthe

Fra : J S L

Dato : 15-09-03 16:15

"drm" <sure500@nospamhotmail.dk> skrev:
> Smokey Joe lyder som en rigtig god idé, men skal man så have
grillstarteren
> med? Eller kan kan man tænde op direkte i denne grill?

Hej Dorthe

Vi tænder op direkte i grillen, det er intet problem.

Mvh Jaime

Fra : drm

Dato : 16-09-03 20:39

Når ikke man behøver grillstarteren, så er det straks mere interessant.

Jeg har søgt på nettet, men jeg kan kun finde en enkelt forhandler af Smokey
Joe? Hvor har du købt din?

Hilsen

Fra : J S L

Dato : 16-09-03 23:03

"drm" <sure500@nospamhotmail.dk> skrev:

> Jeg har søgt på nettet, men jeg kan kun finde en enkelt forhandler af
> [...]

Hej Dorthe

I Bygma. Nogle Kvickly Extra butikker har også haft den.

Mvh Jaime

Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 15-09-03 16:43

Køb en Cramer Grill. Den er nem at rengøre og kan pakkes sammen så den ikke
fylder ret meget.

Mvh.
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : [BitSeN]

Dato : 16-09-03 21:47

On Sun, 14 Sep 2003 16:34:20 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> [...]
>lækker plads
>
>Skal afsted igen næste weekend, skal bare lige finde en god plads på

Jeg må også hellere komme med et enkelt indspark her. Jeg var så
heldig at få en weber go anywhere til min fødselsdag, det er den
bedste investering jeg nogensinde har gjort til under 1000 kr.

Den kan pakkes sammen, så den ikke fylder ret meget, faktisk kan den
stå i gaskassen (hobby 2001), uden problemer overhovedet.

Det bedste af det hele er at den virker fuldstændig som en "rigtig"
kugle weber grill....

mvh
Brian

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-09-03 07:14

[BitSeN] wrote:

> Jeg må også hellere komme med et enkelt indspark her. Jeg var så
> heldig at få en weber go anywhere til min fødselsdag,

Så er jeg ikke den eneste - tidligere på måneden fik jeg også en sådan en.

> Den kan pakkes sammen, så den ikke fylder ret meget, faktisk kan den
> stå i gaskassen (hobby 2001), uden problemer overhovedet.

Og også i en gammel LMC

> Det bedste af det hele er at den virker fuldstændig som en "rigtig"
> kugle weber grill....

Det første overraskelsed var vægten - man kan virkelig mærke at der er gods
i den.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : [BitSeN]

Dato : 17-09-03 20:39

On Wed, 17 Sep 2003 08:13:40 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> wrote:

>Så er jeg ikke den eneste - tidligere på måneden fik jeg også en sådan en.

Tillykke med det, nu havde du jo også chancen for at kigge lidt i
sommerferien, og blive misundelig

>Det første overraskelsed var vægten - man kan virkelig mærke at der er gods
>i den.

Jeps

mvh
Brian

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-09-03 20:55

[BitSeN] wrote:

> Tillykke med det, nu havde du jo også chancen for at kigge lidt i
> sommerferien, og blive misundelig

Ja, det er rigtigt. Nu har jeg bare ét problem - Jeg er jo også glad for min
Cramer så jeg bliver nok nødt til at medbringe dem begge. De er gode til
hver deres ting.

Forresten så overlevede vi ferien trods de mange personer på det begrænsede
areal...

Fra : [BitSeN]

Dato : 18-09-03 15:48

On Wed, 17 Sep 2003 21:54:45 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> wrote:

>Ja, det er rigtigt. Nu har jeg bare ét problem - Jeg er jo også glad for min
>Cramer så jeg bliver nok nødt til at medbringe dem begge. De er gode til
>hver deres ting.

Hvor der er hjerterum er der husrum så mon ikke du finder plads
til begge ?

>Forresten så overlevede vi ferien trods de mange personer på det begrænsede
>areal...

Det var godt at høre, vi havde også en fortsat rigtig god ferie, og
fik oplevet en hel del Italien.
Forøvrigt en rigtig smuk tur fra Prutz op igennem Reschenpass og på
kanten af Dolomitterne i Italien.
Nåede i også til Italien ?

Du må endelig hilse resten af familien og sige tak for sidst (også fra
Linda )

mvh
Brian

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 17-09-03 09:59

"[BitSeN]" <bimmer@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stå i gaskassen (hobby 2001), uden problemer overhovedet.
>
> Det bedste af det hele er at den virker fuldstændig som en "rigtig"

Og i AZ kan man købe en lille grilstarter som kam ligge inden i

mvh Edwin

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-09-03 11:17

Per H wrote:

> Var forøvrigt på Fedet for et par uger siden. det var en rigtid
> lækker plads

Kommer lige i tanker om at du skal huske at betale med Camping Cheques
udenfor højsæsonen. Så er det kun Kr. 100 pr. overnatning for to personer.

> Skal afsted igen næste weekend, skal bare lige finde en god plads på
> sj.

Hvad med Sorø Camping...?

> "Livet er sku dejligt"

Hehe - det har du ret i...

Fra : Per H

Dato : 17-09-03 13:20

On Wed, 17 Sep 2003 12:17:15 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Kommer lige i tanker om at du skal huske at betale med Camping Cheques
>udenfor højsæsonen. Så er det kun Kr. 100 pr. overnatning for to personer.

ja men jeg skal først bestille dem i det nye år. for de gælder 2
kalender år. svjh

Forøvrigt har feddet åbent hele året, Det er en fejl på deres
hjemmeside at de ikke har.

>Hvad med Sorø Camping...?

Har kigge på den. men vi tager på holbæk camping i stedet (FDM)

Vh Per
icq 8212837