Hvordan fjerner jeg automatisk værktøjsbjæ~
Fra : jg

Dato : 20-09-03 15:14

Ved åbning af mine websider vil jeg gerne automatisk fjerne værktøjsbjælke i
Explorer(det som svarer til F11). Hvordan ser sådan script ud. Nogen som kan
hjælpe?
På forhånd tak

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-03 15:42

"jg" <f1950@hotmail.com> skrev

> [...]
> Explorer(det som svarer til F11). Hvordan ser sådan script ud. Nogen som

Hvis det er til en side, der skal 'ligge på nettet', bør du glemme alt om
det. Det tilkommer ikke en hjemmesideskribent at 'pille ved' brugernes
browsere, m.h.t værktøjsbjælker, vinduesstørrelser m.m. Det er alene
brugeren, der afgør, hvordan hans/hendes browser skal være indrettet.

Kun, hvor der er tale om et popup-vindue, kan man tillade sig at lave den
slags ændringer. - Eller hvis det skal ligge 'i et lukket kredsløb' (privat
netværk uden offentlig adgang).

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : jg

Dato : 20-09-03 16:10

Kære Erik
Tak for de etiske regler, men det var nu hjælp til scripten jeg skulle
bruge.
jg

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-03 16:13

"jg" <f1950@hotmail.com> skrev

> Tak for de etiske regler, men det var nu hjælp til scripten jeg skulle
> bruge.

news:dk.edb.internet.webdesign.clientside vil være den rigtige gruppe at
stille spørgsmålet i.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin