Baggrund HJÆLP!!!
Fra : Rasmus Lauvring

Dato : 20-09-03 14:59

jeg har skrevet dette ind i mit stylesheet for at få et lille
baggrunds billede til at fylde siden ud samtidig med at det skal
være fixed, så det kun er teksten der rykker sig!

Det eneste der sker er at baggrunden bliver hvid og der kommer en
grå boks i den tabel hvor jeg har mit tekst!

Jeg er ikke så vant til at bruge CSS! Hvad er det jeg gør
forkert?!?! :'(

body {
   background-attachment: fixed;
   background-repeat: repeat;
   background-image: url(/pic/laser-bag.jpg);

}

Se evt. min hjemmeside www.denlilleflashkanin.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anne Hansen

Dato : 20-09-03 16:34

"Rasmus Lauvring" <psycomedion@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> background-attachment: fixed;
> background-repeat: repeat;
> background-image: url(/pic/laser-bag.jpg);

Hej Rasmus
Jeg har prøvet din kode af og den fungerede fint hér. Måske er det
stien til billedfilen den er gal med? Stien (path'en) til et billede i en
CSS-fil skrives med udgangspunkt i det sted hvor CSS-filen er
placeret - ikke hvor HTML-filen ligger.

Prøv evt. at fjerne den første slash i url'en til billedet, så din kode
ser sådan hér ud:

Mange hilsner fra
Anne

--
annehansen@mail.dk

Fra : Anne Hansen

Dato : 20-09-03 16:51

"Anne Hansen" <annehansen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> stien til billedfilen den er gal med? Stien (path'en) til et billede i en
> CSS-fil skrives med udgangspunkt i det sted hvor CSS-filen er
Hej Rasmus igen
så prøv en sti i CSS-filen, der ser sådan hér ud: