Gratis tale/chat telefoni program
Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 12:51

Hej alle samme,
Det høre sig måske ikke til under en nyhedsgruppe men jeg kan ikke lade
være fordi der er så godt

har i hørt om det nye Gratis tale/chat telefoni program fra Skype manden
bag kaZaa
Det er bare super duper godt tale chat system med flot lyd og brugervenli,
meget beder en Yahoo chat ,MSM, Paltalk,

så jeg syntes ingen må gå glip af, at prøve det, så derfor har jeg valt
omtalt det her og på min hjemmeside så bær over med mig hilsen amatøren -
se under softwave www.danvill.dk

Fra : Stig Sørensen

Dato : 19-09-03 12:53

"Christian Danvill" <danvill@privat.dk> wrote in message
> Hej alle samme,
> Det høre sig måske ikke til under en nyhedsgruppe men jeg kan ikke lade
> være fordi der er så godt

Hvis det er så godt og vil frem med det, hvorfor smider du ikke et link til
www.skype.com ?
Det er da ren reklame, intet andet du vil ud med.

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 13:14

hej FB du skriver det er da ren reklame

jeg har ingen reklame banner på min hjemmeside så r jeg ingen ting ud af
linke til min hjemmeside
det er fordi jeg omtaler programet

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-09-03 13:20

"Christian Danvill" <danvill@privat.dk> skrev i en meddelelse
> hej FB du skriver det er da ren reklame

På samme måde som dit indlæg. Den eneste forskel er hvilken side der
linkes til.

> jeg har ingen reklame banner på min hjemmeside så r jeg ingen
> ting ud af linke til min hjemmeside

Det ændre ikke på at du reklamere for din hjemmeside, og det i grupper
som ikke er beregnet til den slags.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Stig Sørensen

Dato : 19-09-03 13:20

> [...]
> hej FB du skriver det er da ren reklame
>
> jeg har ingen reklame banner på min hjemmeside så r jeg ingen ting ud af

Du kommer desværre ikke udenom at det er reklame for din side du laver.
Noget som jeg slet ikke forstår, hvad har programmet med html at gøre?

Vil du skrive i alle grupper du kan finde om dette program?

Det har været i nyhederne flere gange, online aviser, omtalt i flere
forummer, nyhedsgrupper med mere. Jeg er overbevist om, at folk kender
programmet, hvis ikke skal de nok komme til det mere tilfældigt end dit
indlæg.

Nok er jeg overbevist om, at du gjorde det i en god gerning, da du ligesom
mig er begejstret for dette program.
Det er bare ikke den rigtige gruppe at skrive det i.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 15:35

Jeg troet at jeg gjorde noget godt, sender tilbage med forundring over livet

I virker så vrede her på nyhedsgrubben. Hilsen CD

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-09-03 12:59

"Christian Danvill" <danvill@privat.dk> skrev i en meddelelse
SPAM

Så stop dog, eller der bliver klaget til din udbyder.

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 15:35

Fra : Jane

Dato : 19-09-03 13:00

Christian Danvill skrev i

> Det høre sig måske ikke til under en nyhedsgruppe men jeg kan ikke

Dette er ikke den rigtige gruppe. Men der er grupper til alt,
for hvis alt andet glipper, har du både dk.velkommen og dk.general
ikke?

Jane

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 19-09-03 13:32

Christian Danvill wrote:
> Det høre sig måske ikke til under en nyhedsgruppe men jeg kan ikke lade
> være fordi der er så godt

Hvis du ikke kan lade være med at skrive off-topic emner bevidst - bør
du slet ikke skrive i nyhedsgrupperne.

> [...]
> Det er bare super duper godt tale chat system med flot lyd og brugervenli,
> meget beder en Yahoo chat ,MSM, Paltalk,

Jah, men hvad har det med HTML at gøre? Eller for den sags skyld Webdesign?

> så jeg syntes ingen må gå glip af, at prøve det, så derfor har jeg valt
> omtalt det her og på min hjemmeside så bær over med mig hilsen amatøren -
> se under softwave www.skype.com (orginal link censureret)

Jah, imens vi andre leger med P2P telefoni kunne du jo læse
www.usenet.dk så du kender reglerne til næste gang. Ellers ryger der en
abuse mail asted til din udbyder.

mvh
Johan

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 13:36

hej Johan hvad er en abuse mail asted til din udbyder ?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 19-09-03 13:42

Christian Danvill wrote:
> hej Johan hvad er en abuse mail asted til din udbyder ?

asted = afsted

Og hvis du læste det link jeg sendte til dig, ville du have svaret selv..

http://www.usenet.dk/netikette/vejledhardcore.html

mvh
Johan

Fra : Jane

Dato : 19-09-03 13:57

Christian Danvill skrev i

> hej Johan hvad er en abuse mail asted til din udbyder ?

Tjek din egen header: X-Complaints-To: abuse@post.tele.dk

Jane

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 15:34

Fra : Jane

Dato : 19-09-03 15:37

Christian Danvill skrev i

> I virker så vrede her på nyhedsgrubben. Hilsen CD

Hvis du satte dig ind i hvilke grupper der var relavante
og læste noget om citateknik ville vi virke meget
gladere for dine indlæg.

www.usenet.dk

Jane

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-09-03 14:57

Christian Danvill skrev:

>Det høre sig måske ikke til under en nyhedsgruppe

Korrekt.

>men jeg kan ikke lade være

Det er løgn. Det kræver en bevidst indsats at trykke "Send", og
det kunne du nemt have undladt.

--
Bertel

Fra : Christian Danvill

Dato : 19-09-03 15:28

Fra : Stig Sørensen

Dato : 19-09-03 15:43

"Christian Danvill" <danvill@privat.dk> wrote in message
> Jeg troet at jeg gjorde noget godt, sender tilbage med forundring over
livet

> I virker så vrede her på nyhedsgrubben. Hilsen CD

Hej igen Christian.
Håber du lige vil trække vejret en gang og læse mit indlæg igennem 3 gange.

Jeg er overbevist om, at du kun vil gøre noget godt. Du vil sprede nyheden
ang. programmet Skype.
Det er en ting du glemmer. Denne gruppe <dk.edb.internet.webdesign.html> har
intet med programmet at gøre.

Så kommer dit svar; Jamen jeg ville bare, og jeg tjener ingen penge på min
side så det er ikke at spamme.

Men der er en grund til at denne gruppe hedder
<dk.edb.internet.webdesign.html>, det er fordi, at man kun vil snakke om
html herinde.
Folk der er interesseret i PC2PC programmer følger også med i
<dk.edb.internet.software.instant-messaging> gruppen.

Folk der vil købe en ny bil går heller ikke ned til den lokale Fakta butik.
De går over til en bilhandler.
Det samme her. Folk gider ikke læse om noget i en gruppe, hvor det ikke
hører hjemme.

Bare fordi du ikke tjener penge på din hjemmeside, hører det stadig ikke til
i denne gruppe. Rettere sagt; Det vil det _aldrig_ komme til at gøre.

Jeg synes helt klart du skal bruge en time eller to på denne side;
http://usenet.dk/ - Den forklarer dig, hvordan du omgås på usenet -
nyhedsgrupperne.

Håber den gik lidt klarer ind denne gang.

FUT news:dk.admin.netmisbrug - Svar på dette indlæg havner i
dk.admin.netmisbrug - gruppen.
Synes det er en god ide du læser videre i dk.admin.netmisbrug - gruppen, her
vil folk sikkert nok hjælpe dig med at forstå, hvorfor det var forkert det
du gjorde. (Nej hvor det dog lød pedagoisk)

Mvh
Stig Sørensen