Autostart??
Fra : Martin Parning

Dato : 18-09-03 15:55

Jeg har lavet en hjemmeside på en cd. Kan man ikke få siden til
at starte op uden at dem der får den skal ind og finde index
filen? Hvordan gør man?

Tak
Martin Parning

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jane

Dato : 18-09-03 16:06

Martin Parning skrev i <news:bkcgvf$nop$1@sunsite.dk>:

> Hvordan gør man?

Du skal have fat i en exe fil, kig på en af de cder du har om
du kan låne en fil derfra, hvis du ikke selv programmerer.

Du kan læse mere om det her:
http://www.html.dk/artikler/00035/

Husk at din inf fil også kan angive en ikon. Det er med til
at din hjemmebrændte cd ser godt ud, syntes jeg.

Hvis du selv laver en exe fil, så husk at tænke på om den har
behov for nogle dll filer som din bruger måske ikke har på
sin maskine.

Jane

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 18-09-03 16:07

In news:bkcgvf$nop$1@sunsite.dk,
Martin Parning <martin@parning.com> typed:
> Jeg har lavet en hjemmeside på en cd. Kan man ikke få siden til
> at starte op uden at dem der får den skal ind og finde index
> filen? Hvordan gør man?

Se her: http://www.burzurq.com/forum/autorun_html.html

Eller lav en google på "autorun html" (uden anførselstegn)

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea