Problemer med frames.
Fra : SpookiePower

Dato : 17-09-03 12:53

Jeg forsøger vis Frontpage at lave frames, hvilket også køre
fint i Frontpage. Men når jeg så gemmer det jeg har lavet,
kommer der til at stå i den hovedside som styre de andre
frames "This page uses frames, but your browser doesn't support them."
Hvordan får jeg den til at understøtte frames. Jeg køre med
den browser som er med i XP pro.

Fra : jopa

Dato : 17-09-03 13:33

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg forsøger vis Frontpage at lave frames, hvilket også køre
> fint i Frontpage.

Tror du får bedre svar her

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-03 15:51

> [...]

>frames "This page uses frames, but your browser doesn't support them."
>Hvordan får jeg den til at understøtte frames. Jeg køre med

Betyder ikke noget, da det kun vil ses i browsere, som ikke
understøtter frames eller det er slået fra.

Der bruges vel næppe browsere i praksis, der ikke understøtter og
det er kun få, hvor man kan slå det fra.

Men det vil være en god ide at lave en beskrivelses af siden i
stedet for »This page...« af hensyn til søgemaskiner,

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud