gæstebogsproblem...
Fra : steffen martin

Dato : 15-09-03 19:10

Hej Gruppe,

Jeg har et problem... På min side har jeg en gæstebog fra Lavasoft, men jeg
kan ikke få den til at 'blive' indenfor mine rammer på hp'en.
www.urbanpoor.com/guestbook.htm kan I se problemet; kan jeg måske bruge
en kode der vil lave en "op-og-ned" dime ude i højre side i selv hp'en?

mvh
Stefffen

--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.urbanpoor.com

Fra : steffen martin

Dato : 16-09-03 07:20

> [...]
> en kode der vil lave en "op-og-ned" dime ude i højre side i selv hp'en?

Tak for Jeres hilsen i gæstebogen, men jeg ledte nu mere efter en kode der kan
stoppe bogen eftersom den udvikler sig mere og mere. Nu skal man jo scrolle
laaangt ned og det synes jeg er lidt iriterende. Kan man ikke få den til at
blive indenfor rammen?

venligst
Steffen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 16-09-03 09:11

"steffen martin" <steffenmartin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal man jo scrolle laaangt ned og det synes jeg er lidt iriterende.
> Kan man ikke få den til at blive indenfor rammen?

Oki
<iframe src="gaestebog.php" width="350" height="400"
border="0" frameborder="0" scrolling="auto"> </iframe>

Mon ikke det er det du mener.
Ret selv sti med mere

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 16-09-03 10:33

"jopa" <jopa@c.dk> skrev i en meddelelse news:bk6gi2$6ai$1@sunsite.dk
> <iframe src="gaestebog.php" width="350" height="400"
> border="0" frameborder="0" scrolling="auto"> </iframe>

Glemte lige
Kan også laves således hvis du har adgang til serverside (PHP)

<?php
include("http://www.ditweb.dk/gaestebook.php");
?>

Plus garanteret flere måder jeg ikke kan komme på

Fra : jopa

Dato : 16-09-03 10:36

"jopa" <jopa@c.dk> skrev i en meddelelse news:bk6lcq$ou6$1@sunsite.dk

Denne mangler og skal stå som afslutning på scriptet ( ?> )

Fra : steffen martin

Dato : 16-09-03 17:21

"jopa" <jopa@c.dk> skrev i en meddelelse news:bk6li1$pbd$1@sunsite.dk...
> "jopa" <jopa@c.dk> skrev i en meddelelse news:bk6lcq$ou6$1@sunsite.dk
>
> Denne mangler og skal stå som afslutning på scriptet ( ?> )

> [...]

Hi John,
Så fik jeg da forklaret problemet, men kan du ikke finde en løsning i htm?
Jeg er FP bruger og jeg kan ikke få .php til at makke ret :)

venligst
Steffen

--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.steffenmartin.dk

Fra : jopa

Dato : 16-09-03 17:53

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Hi John,
> Så fik jeg da forklaret problemet, men kan du ikke finde en løsning i
> htm? Jeg er FP bruger og jeg kan ikke få .php til at makke ret :)

Hey igen
Den første skulle du i så fald kunne bruge.
Kender desværre ikke FrontPage så der kan jeg ikke hjælpe.
Åben siden i Notepad og skriv/kopier koden ind.