problemer med media files
Fra : Kim Dane

Dato : 15-09-03 09:42

hejsa jeg har lagt et par video clip ind på vores hjemmeside men hvis man
har real audio instaleret så viser den ikke videoen hvad gør jeg forkert for
er der kun media player så virker det som det skal
http://www.countrydanes.dyndns.dk/othermusican/other%20musican.htm
--
Hilsen
The Country Dane's

Fra : Benny Nissen

Dato : 15-09-03 17:14

"Kim Dane" <country.danes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> er der kun media player så virker det som det skal

Hej Kim.

Lav et link til filen så brugeren selv kan vælge, hvad der skal ske og
hvilket program hun ønsker at åbne videofiler i. Altså link til

http://www.countrydanes.dyndns.dk/othermusican/MVC-138W.MPG

i stedet for <embed-koden>

--
Benny Nissen