hente tekst fra fil
Fra : JesperT

Dato : 14-09-03 10:50

Jeg sidder og leget i Dreamweawer MX, jeg har lavet en table hvor jeg i et
af felterne gerne vil have en nyheds tekst. Kan man ikke få den til at hente
den i en tekst fil, så jeg kan redigere i selve tekst filen. Altså feltet
skal hente dataen fra en fil. Det må da kunne lade sig gøre. For jeg vil
gerne have den nyheds tekst på alle mine sider og det ville så være nemt at
opdatere på 1 gang?

Jesper

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-03 11:01

JesperT wrote:

> Jeg sidder og leget i Dreamweawer MX, jeg har lavet en table hvor jeg i et
> af felterne gerne vil have en nyheds tekst. Kan man ikke få den til at hente
> den i en tekst fil, så jeg kan redigere i selve tekst filen.

Prøv at tjekke:
http://html.dk/tutorials/ssi/

--
Mvh. Kim Ludvigsen