Vandret rullende billedseire
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 11-09-03 21:32

På en internetside (som jeg ikke kan genfinde) har jeg set en
billedserie, der som en slags banner nederst på siden, rullede en
lang serie af billeder fra højre mod venstre. Hvis man klikkede
på et af billederne blev man linket til en side, hvor man så et
stillbillede af dette billede med forklarende tekst.

Har nogen en anelse om hvordan det er lavet eller et sted hvor
man kan se et eksempel på dette, så man måske kan tyvhugge lidt
kildekode?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-09-03 22:13

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> [...]
> på et af billederne blev man linket til en side, hvor man så et
> stillbillede af dette billede med forklarende tekst.

Det lyder som en gang javascript.

Prøv at spørge i om der er nogen der kender det - eller kan lave
det - i javascriptgruppen:
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian

Dato : 12-09-03 16:52

> Har nogen en anelse om hvordan det er lavet eller et sted hvor
> man kan se et eksempel på dette, så man måske kan tyvhugge lidt
> kildekode?
>
>Er det noget i retning med det her?
http://www.hermione-granger.webbyen.dk

-Christian kan desværre ikke finde noget javascript til dig!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 15-09-03 20:27

"Christian" <SphinX@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

| http://www.hermione-granger.webbyen.dk

Øhh, jeg kan ikke rigtigt se at det var hvad jeg efterspurgte.

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-03 17:28

"Lars Thomsen Nielsen" <larsERASE_THIS@flexcom.dk> skrev :

>På en internetside (som jeg ikke kan genfinde) har jeg set en
>billedserie, der som en slags banner nederst på siden, rullede en
>lang serie af billeder fra højre mod venstre

F.eks.
http://dynamicdrive.com/dynamicindex14/leftrightslide.htm
--
Knud

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 15-09-03 20:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

| F.eks.
| http://dynamicdrive.com/dynamicindex14/leftrightslide.htm

Ja, her var noget der ligner det jeg havde set og så er koden
endda til at copy/paste nedenfor. Jeg tror næsten helt sikkert at
det er noget jeg kan bruge, men jeg får det først testet om nogle
dage. Undertegnede blev nemlig i fredags far til en lille pige og
så står web-programmeringen lidt i stampe.

Jeg vender tilbage hvis jeg ikke kan få det til at virke.

Tak for hjælpen Knud.

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-09-03 20:43

"Lars Thomsen Nielsen" <larsERASE_THIS@flexcom.dk> skrev :

>Undertegnede blev nemlig i fredags far til en lille pige og
>så står web-programmeringen lidt i stampe.

Til lykke.
--
Knud