Skærme
Fijala 3554
Angående reparation af Sony E200 skærm
Fra : "

Dato : 20-09-03 14:24

I går ville min Sony E200 Trinitron skærm pludselig ikke længere tænde.
Skærmen er købt hos Multimedia World på Frederiksberg, som i 2001 reparerede
den for samme fejl. Dengang var skærmen dækket af garantien, men nu står jeg
med en defekt skærm, og en 3-årig garanti fra Sony der er udløbet for 2
måneder siden :(

Hvad skal jeg foretage mig nu? Skal skærmen afleveres hos Sony i Taastrup,
eller er der andre steder der kan reparere den?

Hvilken pris kan jeg ca. regne med at skulle betale for en sådan reparation.
Det skulle jo gerne kunne betale sig i forhold til at købe en ny skærm, og
jeg kan jo ikke vide hvornår den beslutter sig for at strejke for tredje
gang.

Fra : Christian Spøer

Dato : 20-09-03 22:29

Giv den til Multimedia World. Det er deres reperation, der er gået i udu
igen. Prøv på den måde, at få dem til at betale. Du kan jo ikke tabe noget
på at prøve.
Hvis de nægter, og giver en pris, der er helt hen i vejret, så prøv hos
Sony.

Mvh
Christian