Skærme
Fijala 3554
Ændring af opløsning automatisk
Fra : Christian Muus

Dato : 17-09-03 09:14

Hej

Jeg har fået et mystifystisk problem med min skærm.

Da jeg tændte min computer i dag, startede den op med den laveste opløsning
(800*600) og color quality står kun på 4. Skærmen ser derfor helt forkert ud
og jeg kan ikke få lov til at ændre settings!

Skærmen har virket fint hidtil, så det virker meget underligt. Inde i
monitorproperties står der endda også, at det er den korrekte skærm der er
konfigureret

Hvad kan der være sket og hvordan ændrer jeg det tilbage?

Christian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-03 09:52

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> der er konfigureret
>
> Hvad kan der være sket og hvordan ændrer jeg det tilbage?

Er det, det rigtige grafikkort der står listet?

--
Bjarke Andersen

Fra : Christian Muus

Dato : 17-09-03 09:59

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Er det, det rigtige grafikkort der står listet?

Tror jeg nok. Der står i monitors egenskaber, at det er NVIDIA GeForce2
MX/MX 400

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 17-09-03 10:16

Christian Muus wrote:
> [...]
> konfigureret
>
> Hvad kan der være sket og hvordan ændrer jeg det tilbage?

Det er ihvertfald ikke et hardware skærm problem som er hvad denne
gruppe omhandler, jeg tror du skal prøve og spørge i en Windows gruppe.

Mvh

Bruno