Skærme
Fijala 3554
Samsung, Acer, Mag eller Xerox??
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-03 00:18

Hej alle sammen

Jeg har de sidste dage gået rundt og tjekket en del tft skærme, og er nu
helt i vildrede med hvad jeg skal vælge!

Jeg har haft kigget på en Samsung 191T til 5.599 19" som kan køre en
opløsning på 1280 x 1024 og i dag blev jeg så præsenteret for den ekstrems
flotte design skærm fra Xerox, men har i det tilfælde kun råd til en 17" da
den koster ca. 5000. men som kan kører samme opløsning som Samsung'en.
Derudover har jeg også set på både Acer og Mag skærme. Sidst nævnte laver
også nogle pæne skærme men igen vil der kun være råd til en 17" i det
tilfælde..

Kan nogen rådgive mig, da jeg ikke ved ret meget om TFT skærmene??

det burde tilføjes at samsungen er den eneste jeg er stødt på af de
ovennævnte skærme der har dvi indgang de 2 17" har kun analog indgang..
Betyder det noget særligt?

mvh.. Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-03 00:31

skal lige tilføjes at jeg også har overvejet helt at droppe tft skærmene og
købe mig en ny crt skærm.. evt en LG flatron F900P

så som i kan se er jeg lidt i vildrede.. håber i kan få mig ind på sporet
igen..

mvh.. Jacob

Fra : TS

Dato : 17-09-03 09:38

James wrote:

> [...]
> købe mig en ny crt skærm.. evt en LG flatron F900P
>
> så som i kan se er jeg lidt i vildrede.. håber i kan få mig ind på sporet

Hejsa.

Jeg har faktisk en LG Flattron 900P. DEt er en rigtig dejlig skærm med
et fladt og skarpt billede - uden trinitron stregerne.

Jeg har dog overvejet at sælge den, for at købe en tft i stedet for.

Det er ikke sådan når kæresten er flyttet ind og at vi skal have plads
til to computere...

/TS

Fra : Ole Sørensen

Dato : 17-09-03 08:52

> [...]
>
> det burde tilføjes at samsungen er den eneste jeg er stødt på af de
> ovennævnte skærme der har dvi indgang de 2 17" har kun analog indgang..

Jeg kender ikke samtlige af ovenstående skærme, men vil gerne komme med et
par oplysninger.

Xerox´en er faktisk en "modificeret" MAG Skærm. og den fåes skam med DVI
(XL775D)....Den er lige kommet på markedet & koster knap 500,- mere end den
XL775 du er blevet præsenteret for.
Jeg har haft en XL775 hjemme til test & må sige, at den stod ufattelig
godt.....bedre end nogen anden TFT skærm jeg har set (bilder mig selv ind,
at det måske kan have noget med "anti-glare" glaspladen at gøre, men ved det
faktisk ikke!) - Jeg leverede den dog tilbage, da jeg vil have XL775D
modellen.
Hvis design & udseende er ligegyldigt, kan du nok få en skærm der performer
tilsvarende for 1000,- mindre (Acer AL732 ell. MAG PS776).

Mvh /Ole

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-03 12:59

Ole Sørensen wrote:
[...]

Du har tidligere skrevet at den kommer i en 19" udgave. Hvornår? Med DVI?
Pris?

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-03 13:39

Henrik B. wrote:
:: Du har tidligere skrevet at den kommer i en 19" udgave. Hvornår? Med
:: DVI? Pris?

Lige meget, har fundet min oplysninger.

M.v.h.

Fra : Flare

Dato : 27-11-03 15:55

> Hvis design & udseende er ligegyldigt, kan du nok få en skærm der
performer
> tilsvarende for 1000,- mindre (Acer AL732 ell. MAG PS776).

Skal du sige min AL732 er grim? ;=) I like it..I like it alot.

Anders