Skærme
Fijala 3554
Beklager alle mine slåfejl og manglende or~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-09-03 13:49

Men jeg skriver en del her på news.....og det er sgu' nogle gange pinligt
at læse mine indlæg igennem - mht. slåfejl og manglende ord.

I ved det vel selv...man skriver langsommere end man tænker, når man
brænder for noget....og så kommer der enten et ord med to gange eller man
udelader helt et ord...eller skriver f.eks Vp_210_ istedet for Vp_201_
.....:(

Håber det er til at lev med, for jeg er for doven til at gennemlæse alt det
jeg skriver, ingen jeg trykker på "send" knappen - og det er sgu' for lad
en holdning at have - men sådan er jeg bare :(

Har dog prøvet at undgå slåfejl i dette indlæg - mit først indlæg i år uden
slå-fejl :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : JK

Dato : 16-09-03 13:58

On Tue, 16 Sep 2003 14:48:45 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Håber det er til at lev med, for jeg er for doven til at gennemlæse alt det

>Har dog prøvet at undgå slåfejl i dette indlæg - mit først indlæg i år uden
>slå-fejl :)

Bedre held næste gang !

John

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-09-03 18:03

> Bedre held næste gang !
>

> John

UTROLIGT...og det var ikke engang med vilje :)

Jeg troede sgu' virkelig, at NU havde jeg gjort det - lavet et indlæg uden
slå fejl - men det er tilsyneladende umuligt for mig - også i dett tilfælde
:)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Christian Spøer

Dato : 16-09-03 22:06

Og der var en til: "slå fejl". Det er et sammensat ord, og skal derfor
skrives slåfejl. Ellers kan man opfatte det som at slå fejl. Men som du
skriver det, er det et navneord i flertal. ;)

Hmm, jeg keder mig vist lidt?!

Mvh
Christian

Fra : Dr.Ralph

Dato : 17-09-03 01:50

> Og der var en til: "slå fejl". Det er et sammensat ord, og skal derfor
> skrives slåfejl. Ellers kan man opfatte det som at slå fejl. Men som du
> skriver det, er det et navneord i flertal. ;)

Rart at høre dette - vil prøve at huske at skrive det som sammensat ord
næste gang. Selvom jeg tit her på news afleverer indlæg fulde af slåfejl og
med ord, der mangler - så går jeg rent faktisk meget op i at stave korrekt
- de fejl jeg laver her på news er rene slå fejl, og meget sjældent
stavefejl, men "slå fejl" var jeg ikke klar over var et sammensat ord -
hermed taget til efterretning....hèr hvor kl. er 02.47 om natten - og jeg
er på vej til at kaste mig i sengen.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-09-03 14:06

Dr.Ralph skrev:

> Håber det er til at lev med, for jeg er for doven til at
> gennemlæse alt det jeg skriver, ingen jeg trykker på "send"
> knappen - og det er sgu' for lad en holdning at have - men sådan
> er jeg bare :(

Alle laver slå- og slavefejl, så det skal du slet ikke tænke på.
Du skal i øvrigt have tak herfra for at give din store viden videre
til gruppen. Usenettet længe leve.

Madsen.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-09-03 18:05

On Tue, 16 Sep 2003 15:05:45 +0200, Thomas Madsen wrote:

> Alle laver slå- og slavefejl, så det skal du slet ikke tænke på.
> Du skal i øvrigt have tak herfra for at give din store viden videre
> til gruppen. Usenettet længe leve.

Kan kun sige...."i lige måde !"

Og ja, Usenet længe leve - den info kunne jeg ikke finde andetsteds.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-09-03 14:10

"Dr.Ralph"
> gennemlæse alt det jeg skriver, ingen jeg trykker på "send" knappen

Tjah, du bad selv om det ... såååh

Men ellers vil jeg sige at alt det gode info
du skriver her på Usenet totalt overskygger
det faktum at du er for doven til at læse
korrektur - og dine indlæg er på ingen
måde ulæselige
--
Peter J

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-09-03 18:06

> Men ellers vil jeg sige at alt det gode info
> du skriver her på Usenet totalt overskygger
> det faktum at du er for doven til at læse
> korrektur - og dine indlæg er på ingen
> måde ulæselige

Tak !

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Snuden

Dato : 16-09-03 18:58

> [...]
> jeg skriver, ingen jeg trykker på "send" knappen - og det er sgu' for lad
> en holdning at have - men sådan er jeg bare :(
Jeg synes nu ,at du godt kunne læse lidt korrektur på dine indlæg ,uanset
hvor informative de er ,er det en slap holdning at have.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 17-09-03 01:52

On Tue, 16 Sep 2003 19:57:51 +0200, Snuden wrote:

> "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> det
> Jeg synes nu ,at du godt kunne læse lidt korrektur på dine indlæg ,uanset
> hvor informative de er ,er det en slap holdning at have.

Enig, jeg er en ryggesløs fyr med en lad attitude til min omverden :)
Mit nytårsfortsæt vil lyde:

"Dr Ralph, nu må du sku' huske at læse korrektur på dine forpulede indlæg
på news"

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph