Skærme
Fijala 3554
Hansol ??
Fra : Allan

Dato : 15-09-03 11:47

Hej...
For ca. et år siden købte jeg en Hansol 920D (CRT 19") skærm til 2.200,-
kr...
Det er en rigtig lækker skærm og nu skal jeg så til at lave en maskine til
en kammerat, og havde egentlig tænkt mig at han skulle have en magen til.
MEN...

Jeg kan ikke finde nogle der forhandler Hansol... Jo - der var en eller
anden nordjyde - der ville have 3400,- men det er jo fuldstændig
urealistisk...
Skal jeg virkelig til udlandet for at finde en ?

Mvh
Allan

Fra : Allan

Dato : 15-09-03 22:19

> [...]
> urealistisk...
> Skal jeg virkelig til udlandet for at finde en ?

Ingen der kender noget til en Hansol forhandler i Danmark?

Fra : Flare

Dato : 26-11-03 12:29

> Ingen der kender noget til en Hansol forhandler i Danmark?

Ikke mere tror jeg. De var nogle fjolser med mht. service så mange
forhandlere droppede dem.

Anders

Fra : Vega

Dato : 26-11-03 14:44

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke mere tror jeg. De var nogle fjolser med mht. service så mange
> forhandlere droppede dem.

Ja tak.

Jeg har en skærm der er meget mørk, som jeg prøver på at få ombyttet.
Elendig service!

Mvh. Vega.