Skærme
Fijala 3554
Så har jeg købt en Acer AL718
Fra : Claus Veggerby Laust~

Dato : 11-09-03 20:20

Hej NG

Efter meget tvivl, især efter alt det man læser rundt omkring, bl.a.
hardwaretidende.dk, endte det alligevel med en fladskærm.

Her er hvad jeg er kommet frem til efter 2 dages brug.

+'er:

1. WOW et 2D billed. Står så klart så man næsten falder bagover.
2. Ingen pixelfejl (PYHA)
3. Ikke 2 sorte streger på skærmen, som der ville have været, hvis jeg havde
købt en Samsung 959NF
4. Har slet ingen problemer i spil. Skærmen han sagtens følge med.
5. Ingen skæve kanter, som ikke kan rettes op. Bare tryk på på "AUTO" og
vupti, så er skærmen rettet til.
6. Den fylder jo ingenting.
7. Vejer ingenting i forhold til en alm. CRT-skærm.
8. Ser lidt bedre ud på skrivebordet.

+'er:
1. Det er ikke til at holde ud at se på en CRT-skærm.
2. Højtaleren har jeg ikke prøvet, men de er nok ikke de bedste.
3. Måske at der ikke er DVI-indgang, men jeg kan slet ikke forestille mig et
bedre billed.

Ja, det er faktisk det eneste negative indtil nu, jeg kan skrive om skærmen.

Claus Veggerby Lausten

P.s. er der nogen der ved hvordan man gør sådan en skærm ren?

Fra : Jesper

Dato : 11-09-03 20:54

"Claus Veggerby Lausten" <claus@veggerbys.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> bedre billed.
>
> Ja, det er faktisk det eneste negative indtil nu, jeg kan skrive om

Tillykke med den :)

Fra : ea

Dato : 11-09-03 21:25

>skærmen.
>>

>Tillykke med den :)

min far købte også en sidste weekend.. den er kanon , dog er der en
pixelfejl men tror ikke den dækkes af garantien.. den er midt i
bundpartiet af skærmen.. bare aærgeligt.. ser den dog ikke på lys
baggrund

Fra : Klaus

Dato : 12-09-03 18:55

Har også købt en efter debatten tidligere her i NG'en; god skærm der virker
som den skal.

Mvh
Klaus

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 16-09-03 08:26

> 4. Har slet ingen problemer i spil. Skærmen han sagtens følge med.

Hej Claus

Må man spørge hvilke spil du har prøvet af ?

--
/ Philip T. Frederiksen
( fjern "dyret" i min mail adresse )

www.ale.dk - Medlem nr. 6152