Skærme
Fijala 3554
17" Acer AL718
Fra : Anders Nielsen

Dato : 08-09-03 14:15

Er denne skærm god? Den koster ca. 1000 kr. mindre end AL732, og den eneste
forskel på dem lader til at være response time
som er 4 ms højere på AL718. Noget jeg har overset?

/Anders

Fra : Dennis H

Dato : 08-09-03 14:51

"Anders Nielsen" <anders.nielsen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eneste
> forskel på dem lader til at være response time
> som er 4 ms højere på AL718. Noget jeg har overset?

Ja, DVI-indgang

/ Dennis

Fra : Erik Varn Semey

Dato : 08-09-03 15:14

Al718 har kun VGA ingang

Al732 har DVI, VGA, S-Video samt composite

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 08-09-03 20:55

> [...]
eneste
> forskel på dem lader til at være response time
> som er 4 ms højere på AL718. Noget jeg har overset?

Hej Anders

Jeg modtog min AL718 sidste uge, og var lidt nervøs over om den var ok til
spil osv, det er ikke rigtigt til at finde nogen anmeldelser af den.
Men jeg er bestemt ikke blevet skuffet. Jeg er fuldt ud tilfreds med hvordan
den klarer sig i spillene, jeg ikke oplevet nogle problemer her.
Det skal dog lige siges, at billedkvaliteten ikke er så pokkers god i andre
opløsninger end den anbefalede (1280x1024), men i denne står den også helt
fint! Jeg syntes dog ikke dette er noget man lægger mærke til i spil, det er
mere i windows når man kigger på tekst. På min var der ingen pixel-fejl.

Skriv endelig tilbage hvis du skulle have nogle spørgsmål!
Hvis du ikke allerede har set det, har de den i computercity til 2999,-

--
Lasse

Fra : Anders Nielsen

Dato : 09-09-03 15:24

Det lyder sq fint.
Jeg vidste ikke at skærmen kunne fås så billigt hos Computercity. Det er
også underligt at den ikke er med på Edbpriser.dk!

Danke... :)

Fra : ea

Dato : 09-09-03 16:34

>Det lyder sq fint.
>Jeg vidste ikke at skærmen kunne fås så billigt hos Computercity. Det er
>også underligt at den ikke er med på Edbpriser.dk!
>
>Danke... :)

computercity glostrup havde den ikke på lager i Lørdags, kun Østerbro
afd. havde den.. husk at tjekke før du tager derud. Købte en derude,
den har desværre en pixelfejl nederst i midten.. lyserød prik på sort
baggrund.. kan ikke ses på lys baggrund.. de vil nok ikke bytte den
pga det

Fra : Jesper

Dato : 09-09-03 16:37

"ea" <wuoshi@_fjern_jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den har desværre en pixelfejl nederst i midten.. lyserød prik på sort
> baggrund.. kan ikke ses på lys baggrund.. de vil nok ikke bytte den

Har de ikke reyurret som fona og alle de andre?

Fra : Anders Nielsen

Dato : 09-09-03 19:17

Tror bare at jeg køber den på computercity.dk. Det koster kun ca. 40 kr.
mere at få den sendt.
Så har man også 14 dages fuld returret - men det har man måske også når man
køber i butikken. Ved det ik.
Men skærmen skal alligevel først købes om en måneds tid, så der er masser af
tid til at se sig omkring efter alternativer...

/Anders