Skærme
Fijala 3554
Hvilken 19" CRT skærm skal man købe
Fra : Claus Veggerby Laust~

Dato : 07-09-03 17:26

Får man noget bedre end Samsungs 959NF?

Claus

Fra : Henning Larsen

Dato : 07-09-03 18:09

"Claus Veggerby Lausten" <claus@veggerbys.dk> skrev i en meddelelse
news:3f5b5c35$0$97189$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Får man noget bedre end Samsungs 959NF?
>
> Claus

Jeg har netop i dag bestilt en Iiyama HM903DTA. Valget stod mellem Samsung
959NF og Iiyama skærmen. Det endte med Iiyama pga de test og anmeldelser jeg
har læst på nettet. Den har kun fået fine anmeldelser (Det er dog den
tidligere model HM903DT der er testet, men jeg forventer den nye er mindst
lige så god, den har ihvertfald lidt bedre specifikationer). HM903DTA koster
3395 kr., og er således 50% dyrere end Samsung skærmen.

Det er bl.a. følgende test jeg har læst:

http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1346

http://www.tomshardware.com/display/20020319/index.html

hilsen Henning

Fra : Stoffer

Dato : 08-09-03 21:51

"Claus Veggerby Lausten" <claus@veggerbys.dk> wrote in message
> Får man noget bedre end Samsungs 959NF?
>
> Claus

Evt en LG Electronics Flatron F900P, så er man fri for de tron streger.