Mere RAM?
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 13:22

Hej.

Et dumt spørgsmål:
Hvordan finder jeg ud af, om der er plads til mere RAM i min computer?

På forhånd tak for hjælpen.

// Andreas

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-09-03 13:26

In article <3f6d97a1.3088031@news.tele.dk>, (Andreas) wrote:

> Et dumt spørgsmål:
> Hvordan finder jeg ud af, om der er plads til mere RAM i min computer?

Et dumt svar:
Aabner og kigger ned efter ledige ramsokler

Mvh Thomas, Vanloese

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 14:12

Thomas S. Iversen wrote:
> Et dumt svar:
> Aabner og kigger ned efter ledige ramsokler

Og derefter konsulterer man lige bundkort manualen for at se hvilke RAM
klodser den spiser, samt hvor store de på være. Om der er krav til at alle
klodser skal være lige store mv.

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-03 12:05

On Sun, 21 Sep 2003 15:12:00 +0200, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

>Og derefter konsulterer man lige bundkort manualen for at se hvilke RAM
>klodser den spiser, samt hvor store de på være. Om der er krav til at alle
>klodser skal være lige store mv.

Og hvad så, hvis jeg ikke har bundkort manualen?? Er det smarteste
måske bare at tage hele maskinen med ned til en forhandler (hvilken i
København?) og bede dem om at sætte mere RAM i samt evt. en hurtigere
processor osv?

// Andreas

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-09-03 12:19

Andreas wrote:
> Og hvad så, hvis jeg ikke har bundkort manualen??

Så finder du den på nettet. Blot du ved hvilket bundkort der sidder i
kassen, så kan man som regel finde den....

> Er det smarteste
> måske bare at tage hele maskinen med ned til en forhandler (hvilken i
> København?) og bede dem om at sætte mere RAM i samt evt. en hurtigere
> processor osv?

Det ville jeg nu ikke synes, idet det sjove er selv at rode med det. Er man
ikke så meget for det _kan_ man tage den med til en forhandler. Men jeg tror
du kommer til at betale mere for det ind hvis du selv køber Motherboard,
CPU, køler og ram...

--
Martin K

Fra : Torben Jensen

Dato : 27-09-03 12:38

> [...]
> måske bare at tage hele maskinen med ned til en forhandler (hvilken i
> København?) og bede dem om at sætte mere RAM i samt evt. en hurtigere

Det ser ud til at aida32 kan hjælpe:
http://www.aida32.hu/aida32-shots.php?type=l

http://www.aida32.hu/aida-showshot.php?shot=shot1.gif
--
Mvh Torben

Fra : "FalconMan©

Dato : 21-09-03 15:54

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Et dumt svar:
> Aabner og kigger ned efter ledige ramsokler
>
> Mvh Thomas, Vanloese

*LOOOL* *FASAGH*