lyden er langsom
Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 20-09-03 06:09

Hejsa.

Min mor har fået en computer, men den kører ikke optimalt.
Der er onboard lydkort i den. Her forleden dag, fik hun nogle højtallere
til, men så fandt vi ud af at lyden går i slow-motion.
Hvordan kan det være?

Hilsen Søren

Fra : "FalconMan©

Dato : 22-09-03 00:32

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er onboard lydkort i den. Her forleden dag, fik hun nogle højtallere
> til, men så fandt vi ud af at lyden går i slow-motion.

Hmm - har godt vidst at film kunne gå i "Slow Motion" men - at lyd nu osse
gør det... Du må have dig nogle "hurtigere" højttalere så... *GG*

Nhå men - har du evt. prøvet med et par originale drivere? Downloadet de
sidste nye evt. fra f.eks. producenten af bundbrættet???

Mvh.

John