ASUS A7V8X og onboard lydkort
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 18-09-03 21:32

Hej!

Jeg kan ikke få mikrofonindgangen til at virke på <subj> under Windows XP.
Jeg har prøvet med de sidste nye VIA-drivere og seneste BIOS.

Er det lykkedes for nogen?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 21:43

>Hej!
>
>Jeg kan ikke få mikrofonindgangen til at virke på <subj> under Windows XP.
>Jeg har prøvet med de sidste nye VIA-drivere og seneste BIOS.
Via har intet med med dit mobo at gøre, brug fortrinsvis den Nforce driver
der fulgte med på din cd, opgrader Nforce senere hvis det er nødvendigt.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 18-09-03 21:57

we wrote in news:3f6a184c.355937@dtext.news.tele.dk:

> Via har intet med med dit mobo at gøre, brug fortrinsvis den Nforce
> driver der fulgte med på din cd, opgrader Nforce senere hvis det er
> nødvendigt.

Det er da Via's chipsæt der sidder på et a7V8x ?

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-09-03 12:08

"Morten Brynjolf" <spamcatcher@brynjolf.net> skrev i en meddelelse

> Det er da Via's chipsæt der sidder på et a7V8x ?

Ikke på mit... er dit deluxe-udgaven?

Simon

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 21-09-03 19:09

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in news:3f6ae635$0
$97198$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ikke på mit... er dit deluxe-udgaven?

Nope. Det er dette kort:
http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7v8x/overview.htm

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : @(rem)dm-data.dk

Dato : 21-09-03 20:24

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:

> Ikke på mit... er dit deluxe-udgaven?

På et Asus MB er A=ALI, M=AMD, N=Nvidia, S=SIS, og V=VIA.
A7V, er med VIA chipset, A7N er med Nvidia, osv. (A7=Athlon)

--
Morten Dybdal

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 22-09-03 06:40

"@(rem)dm-data.dk" <""morten\"@(rem)dm-data.dk"> skrev i en meddelelse

> På et Asus MB er A=ALI, M=AMD, N=Nvidia, S=SIS, og V=VIA.
> A7V, er med VIA chipset, A7N er med Nvidia, osv. (A7=Athlon)

Sorry, troede at V'et var et N... Min fejl.

> --
> Morten Dybdal

Simon

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 19:46

>Det er da Via's chipsæt der sidder på et a7V8x ?
Du har ret, beklager.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 18-09-03 22:08

Morten Brynjolf <spamcatcher@brynjolf.net> wrote in

> Hej!
>
> Jeg kan ikke få mikrofonindgangen til at virke på <subj> under Windows
> XP. Jeg har prøvet med de sidste nye VIA-drivere og seneste BIOS.
>
> Er det lykkedes for nogen?

Det må være det f*cking Logitech headset jeg købte hvor mikrofonen ikke
virker. Hvis jeg tilslutter et alm. hovedtelefoner i mikrofonindgangen er
der hul igennem. Øv!

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf