Overclocking problem... eller hvad det nu ~
Fra : Magnus

Dato : 18-09-03 18:50

Jeg har isat en Asus P4P800 Deluxe bundkort og det virker fint undtagen
enkelte gange.

Så kan man ikke starte maskinen når man trykker på power knappen så er
maskinen helt død. Så tager jeg stikket ud af kontakten et minuts tid og så
kan den starte op.

Men så kommer den med en meddelse om overclocking fejl tryk F1 for at vende
tilbage til default og F2 for options... eller sådan noget.

Jeg har ikke pillet ved bundkortet der er blot pakket ud og P4 processoren
er sat i hvorfor så denne fejl en gang imellem har nogen været ude for noget
lignende?

/Magnus

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 21:54

> Så kan man ikke starte maskinen når man trykker på power knappen så er
> maskinen helt død. Så tager jeg stikket ud af kontakten et minuts tid og

> kan den starte op.

Det kunne lyde som en PSU fejl... Hvor stor er din strømforsyning? Min
computer havde samme problem, men det løste sig selv, da PSU'en brændte
sammen, og jeg købte en ny

Fra : Magnus

Dato : 19-09-03 15:23

Min strømforsyning er på 300W...

/Magnus

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> skrev i
en meddelelse news:3f6a1b4a$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 17:19

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> Min strømforsyning er på 300W...

Så vil jeg tippe på at det er PSU'en der er for lille, og muligvis også
defekt. Det lyder som om du har de samme problemer som jeg har haft. Prøv at
låne en større eller anden PSU, og se om det virker.

Held og lykke