Manglende lyd
Fra : Jacob

Dato : 18-09-03 13:25

Jeg har det problem, at lyden ikke længere virker i mit system. Det startede
for 2-3 uger siden, hvor lyden nogle gange virkede perfekt, for andre gange
at være ekstremt svag/næsten ikke hørbar. Jeg har skiftet højttalere, og det
ændrede ikke på problemet.

Så jeg er nu nået til den konklusion, at det må være lydkortet, som sidder
indbygget i bundkortet. Men inden jeg går ud og køber et nyt lydkort (som
forhåbentlig virker, på trods af at det gamle sidder indbygget på
bundkortet?), vil jeg lige høre gruppen om der er noget oplagt, jeg har
glemt at tjekke...

Motherboard: ASUS P4PE845
System: P4 2,4GHz, 512MB RAM. Win XP.

Jacob