Bios opdatering: Alton V694D
Fra : Bgpetersen

Dato : 18-09-03 00:33

Nogen der kan hjælpe med dette her, skal bruge det pga af at lortet ikke vil
slukke automatisk i Win 2000 / Xp DK. Men virkede fint før på en Win 2000
Eng, men har nu fået ny strømforsyning af ældre dato ( kan det være det ? ),
og har prøvet alle instillinger i bios og hvad man nu kan i Win 2000 / Xp
software mæssigt.
Håber i kan hjælpe

Mvh. Brian Petersen

Fra : Leony

Dato : 18-09-03 13:37

"Bgpetersen" <bgpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan det være det ? ), og har prøvet alle instillinger i bios og hvad
> man nu kan i Win 2000 / Xp software mæssigt.

Har du også aktiveret APM i strømstyring?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bgpetersen

Dato : 18-09-03 16:56

ja det har jeg, bevirker heller ingenting