Hvilket bundkort
Fra : Lene S

Dato : 16-09-03 16:42

Hej
Hvordan kan jeg se hvilket bundkort der sidder i min computer UDEN at skulle
lukke den ned og genstarte ?

--
Hilsen Lene

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-09-03 16:44

Lene S wrote:
> Hvordan kan jeg se hvilket bundkort der sidder i min computer UDEN at
> skulle lukke den ned og genstarte ?

Det er der masser af programmer der kan. CPU-Z bl.a. Det er nok det der
fylder mindst, og er hurtigst lige at sætte sig ind i...

--
Martin K

Fra : Kenneth Achner

Dato : 16-09-03 19:37

Du kan undersøge det med SiSoft Sandra 2003

http://www.sisoftware.co.uk/

Der er en udgave (standard), som du frit kan bruge. Du kan også bruge
programmet til at finde ud af meget mere om din PC, finde små fejl og få
forslag til forbedringer.

Kenneth Achner

Fra : Lene S

Dato : 17-09-03 08:44