Manual til Soltek SL-75KV
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-09-03 13:39

Nu har jeg forgæves ledt efter en (pdf) manual til SL-75KV bundkortet...
dvs. at jeg egentlig godt kan finde et par stykker men jeg kan ikke læse
dem.

Den på Solteks side er v. 1.0 og på engelsk men teksten kan ikke læses. Jeg
har prøvet på to forskellige computere. Den anden jeg fandt er på
kinesisk...

Er der nogen her der har en idé om hvor der ligger en læsbar version af
manualen henne? Jeg har nemlig ikke den trykte manual eller CD'en.

På forhånd tak.

--
Lars

Fra : Louby

Dato : 13-09-03 16:10

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse
:
[...]
Den her er der ikke problemer med at læse hos mig:
http://www.soltek.de/downloads/manuals/7series/75kv.x%201.0/75kv-spec.pdf

Mvh Louby

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-09-03 16:44

On Sat, 13 Sep 2003 17:10:00 +0200, Louby wrote:

> Den her er der ikke problemer med at læse hos mig:
> http://www.soltek.de/downloads/manuals/7series/75kv.x%201.0/75kv-spec.pdf

Hmmm... hos mig ser den sådan her ud:
http://2105.dk/temp/75kv.png

Det gør den på begge PC'er. Den ene med Acrobat Reader 5.1 og den anden med
Adobe Reader 6.

Nå, man så er filerne sikkert gode nok. Det er bare sært at det _kun_ er de
filer det er galt med. Jeg må lede et andet sted efter løsningen så.

Tak for hjælpen :)

--
Lars

Fra : Klaus

Dato : 14-09-03 15:29

Ser også fin ud hos mig. Har samme bundkort. Jeg kører acrobat reader 5.0
eng.

Mvh
Klaus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-09-03 20:56

> [...]

> Nå, man så er filerne sikkert gode nok. Det er bare sært at det _kun_ er de
> filer det er galt med. Jeg må lede et andet sted efter løsningen så.

Højreklik på linket på siden og gem filen og åben den normalt. Jeg har heller
ingen problemer med denne fil.....

Claus