Billigere RAM
Fra : Klaus

Dato : 13-09-03 10:13

Hej
Søgte på 'mærke' ddr2700 RAM på edbpriser men fandt det billigste på
computercity.dks hjemmeside?. Der er mange ting man nemt kan betale overpris
for hos computercity, men det ser ud til RAM'en aligevel er blevet billigere
her. Håber edbpriser følger lidt med nedad i pris også som et udslag for
faldende RAM priser.

Mvh
Klaus

Fra : "FalconMan©

Dato : 13-09-03 13:10

"Klaus" <muellerklaus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
billigere
> her. Håber edbpriser følger lidt med nedad i pris også som et udslag for

Ja, ComputerCity a/s - "Dem Med Priserne Der Ses" - er jo enooooormt
velkendte for deres "SOLIDE" priser som slår alt andet, så noget
overraskende er det jo så at se at de så i "modstrid med deres normale
forretningsgang" - har nedsat sine priser på RAM. *LOOOL*

Men hva' - hvor meget handler man så osse liiiiiige dérsen's hos
ComputerCity? Øøøøhhhhmmmm...... *G*

PS: Længe leve "edbpriser.dk" !!!!

Mvh.

John

Fra : Klaus

Dato : 14-09-03 15:20

ha ha ja det må jeg give dig ret i, de har jo gigantpris 'udsalg'. Selvom
det jo er fristende hvis man bor i kbh omr. at hente 256mb kingston ram til
400,-kr når netop det er billigt. De har også et par billige fladskærme som
er værd at kigge på og så kan de heller ikke tjene det store. Og ja leve
edbpriser, ellers ville jeg heller ikke kunne se at jeg kunne få billigere
ram i computercity, selvom det nok er den eneste gang jeg har set den kære
wheeler være dyrere på ramområdet.

Mvh
Klaus