Hovedkort KT3V-Bluetooth
Fra : Svein Lerberg

Dato : 13-09-03 09:13

Hei!
Jeg har en PC med hovedkort MSI KT3V påmontert en Bluetooth connector. Denne
fulgte med kortet og er koblet direkte på dette.
Problemet er at jeg ikke får denne connector til å fungere. Vi har en
mobiltelefon (Sony Ericsson) som skal kunne benytte denne forbindelsen.
Telefonen søker etter nettverksforbindelsen uten å finne den.

Jeg har forsøkt å lete etter instilling i bios, men kan ikke finne noe valg
her som sier at Bluetooth valget er disablet.
Jeg finner heller ikke noen andre valg andre steder på maskinen.

Kan noen hjelpe?

--

Med hilsen (Regards)
Svein Lerberg

Fra : Klaus

Dato : 13-09-03 10:16

Har du installeret MSI's bluetooth-drivere. Mener de ligger på den alm.
driver-cd. Herefter bliver hardwaren oprettet og kan findes.

Mvh
Klaus

Fra : Svein Lerberg

Dato : 13-09-03 22:56

OK jeg prøver dette. Takk for svar, jeg kommer tilbake.

--

Med hilsen (Regards)
Svein Lerberg

Fra : Svein Lerberg

Dato : 15-09-03 08:35

Hei igjen!
Driveren lå på hovedkortets medfølgende cd.

--

Med hilsen (Regards)
Svein Lerberg