Tilslutning af extra usb i front...
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 13-09-03 07:42

Hejsa

Jeg har købt sådan en fætter her:
http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=cm0500&gruppe=front&dt=949 hvor jeg så
skal tilslutte den til bundkortet, som er et ASUS A7V333. Problemet er bare
at når jeg kigger på det skema der følger med fronten står det _helt_
anderledes end på det skema der er i manualen til bundkortet.

På skemaet fra fronten står det således:

Red: +5V
White: - D
Green: + D
Blue: Ground
Brown: Ground
Orange: +5V
Yellow: - D
Gray: + D
Black: Ground

og i manualen til bundkortet står det således:

NC
GND
LDP1
LDM1
USB+5V
GND
LDP2
LDM2
USB+5V

Umiddelbart vil jeg tro det skal tilsluttes sådan her:

Ground -> NC
Ground -> GND
+ D -> LDP1
- D -> LDM1
+5V -> USB+5V
Ground -> GND
+ D -> LDP2
- D -> LDM2
+5V -> USB+5V

Tager jeg fejl her?

Cyberbox.dk snakker om at jeg skal huske at databenene ikke må blandes og at
der skal stå databen 1 og databen 2 men hvor ser jeg dette?

En helt anden ting. Jeg vil tilslutte den til USB 2.0 er det noget problem?

Mvh.

Kenneth