(P) eller GAT på ABIT IS7
Fra : toolman

Dato : 06-09-03 21:56

Hej NG
GAT på Abit IS7 skal jo ifølge diverse Hardwaresider på nettet helst køre i
TURBO mode, men min maskine stopper med at boote når jeg stiller GAT i
Turbo-mode ?

http://www.tech-report.com/reviews/2003q3/abit-is7/index.x?pg=3

Kan nogen derude få deres GAT til at køre i Turbo mode ? Og hvilken type ram
bruger I så til det. Jeg selv kører med 2 stk. Corsair Value DDR3200, 256 MB
sat op i Dual Channel.

Min PC booter ved de mere hidsige GAT modes men her bliver rammene så
ustabile at ingenting kører pålideligt, hvorefter jeg vender tilbage til
AUTO mode.

Et lille tillægs spørgsmål; lader I SPD bestemme jeres ram settings ? Min
BIOS siger at rammene i så fald skal køre 3,8,4,4 for henholdsvis CL, APde,
RCde, DRpre ? Men på Corsair hjemmeside står der at disse ram bør køre CL på
2,5 ? Desværre nævner de intet for de andre værdier ?

Håber på brugbare svar

T00lman