Asus P3b og P3-500 ?
Fra : Jan

Dato : 06-09-03 14:28

Hejsa

Jeg har lige købt en brugt P3-500 cpu, til mit gamle Asus MB

Jeg kan ikke umiddelbart få cpu´en til at virke ( den er iøvrigt passivt
kølet )

Jeg 3 andre cpu´er der virker i kortet, P2-266, P2-300 og en P3-450

Burde kortet ikke komme med en eller anden form for "beeb", hvis processoren
er brændt af ?

Mvh
Jan

Fra : Esben

Dato : 06-09-03 15:52

"Jan" <jrysz@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg 3 andre cpu´er der virker i kortet, P2-266, P2-300 og en P3-450
>
> Burde kortet ikke komme med en eller anden form for "beeb", hvis

Jeg mener at professoren skal virke for at der kommer bip. Jeg prøvede for
nogle måneder siden at sætte en defekt p3 600 i et Asus p2b og nogen andre
maskiner, ingen af dem kom med bip.

--
Esben

Fra : Jan

Dato : 06-09-03 17:59

> Jeg mener at professoren skal virke for at der kommer bip.

Okay...så må den nok konstateres defekt. Ærgeligt.

Jan