Kraftigt dyr - ingen kanin :)
Fra : [Anders And]

Dato : 05-09-03 14:46

Daus derude.

Har pt. et Soltek 75KAV-bundkort m. en AMD Athlon 1200 i ..
... jeg kunne dog godt tænke mig en kraftigere, men der står i manualen
til bundkortet, at den KUN understøtter op til 1500 MHz!?

Er der noget med, jeg kan gøre noget, så jeg kan sætte en :
Athlon T-Bred XP 2200+ (1.80GHz) i i stedet for?

Noget med en BIOS-update, måske .. og hvor finder jeg den henne?

:: AMD = Aldrig Mere Discount ::

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 05-09-03 14:56

"[Anders And]" <mouse@andeby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Athlon T-Bred XP 2200+ (1.80GHz) i i stedet for?
>
> Noget med en BIOS-update, måske .. og hvor finder jeg den henne?

kik på www.soltek.de

Dit bundkort skal være minimum PCB version F1 (står i nederste hjørne ved
BIOS-chippen) og hvis du så lægger den nyeste bios ind,kan du køre med en
XP2600+

Men tjek websiden.
Har selv kørt med en XP1800+ Palomino uden problemer.

Fra : Mr. Endeavour

Dato : 05-09-03 23:09

> [...]
> køre med en XP2600+
>
> Men tjek websiden.
> Har selv kørt med en XP1800+ Palomino uden problemer.

Det har jeg gjort .. og jeg har opgraderet min BIOS m. :
75KAVQ11.BIN uden problemer. Det gik faktisk nemt og smertefrit ..

.... MEN hvor kan jeg se, jeg har opgraderet min BIOS - og til hvad?

Fra : Jakob M

Dato : 06-09-03 13:57

> ... MEN hvor kan jeg se, jeg har opgraderet min BIOS - og til hvad?

BIOS-version plejer at stå i opstarten når du booter.

Mvh
Jakob

--
"I used to drown my sorrows, but my sorrwos learned to swim". U2.