NY ABIT IC7-G BIOS v1.7 !!!
Fra : "FalconMan©

Dato : 02-09-03 07:05

Hej.

Her er så den nye BIOS v 1.7 - opdatering til ABIT IC7-G: ftp://68.98.180.8/

Mvh.

John

Fra : [6705] Christian Kje~

Dato : 02-09-03 12:28

På hjemmesiden er det stadig kun 16 der er tilgængelig. Så jeg ville nok
lige tage den med ro inden jeg flashede min bios med den bios. Kan man være
sikker på hvor den kommer fra????

/Christian

Fra : "FalconMan©

Dato : 02-09-03 13:19

"[6705] Christian Kjeldsen" <ceecay@ceecay.dk> skrev i en meddelelse
> På hjemmesiden er det stadig kun 16 der er tilgængelig. Så jeg ville nok
> lige tage den med ro inden jeg flashede min bios med den bios. Kan man
> [...]

Ja, du kan roligt hente den på FTP'eren. Jeg har opdateret min computer med
version 1.7 - og det funker helt fint! ))

Mvh.

John.

Fra : "FalconMan©

Dato : 02-09-03 13:49

> [...]
> På hjemmesiden er det stadig kun 16 der er tilgængelig. Så jeg ville nok
> lige tage den med ro inden jeg flashede min bios med den bios. Kan man

Jeg ved godt at den ikke er slået op på ABIT's website - endnu, men det
kommer den da jeg har ladet mig fortælle at der skulle være sket en "fejl"
hos ABIT!

Men - den er hentet fra ABIT's egen FTP'er server, så den er god nok, jeg
har selv opdateret min bios og no probs her!. )

Mvh.

John

Fra : JK

Dato : 02-09-03 14:44

On Tue, 2 Sep 2003 14:49:18 +0200, "FalconMan© <·[2635-DK]·>"
<Spooky_M_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Men - den er hentet fra ABIT's egen FTP'er server, så den er god nok, jeg
>har selv opdateret min bios og no probs her!. )

IC7_G 1.7 er da her:
http://fae.abit.com.tw/eng/download/bios/i_new.htm#P4

Den har været der siden 21. august, - 2003 ganske vist.

John

Fra : "FalconMan©

Dato : 02-09-03 15:43

"JK" <johnknuhtsenREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> IC7_G 1.7 er da her:
> http://fae.abit.com.tw/eng/download/bios/i_new.htm#P4
>
> Den har været der siden 21. august, - 2003 ganske vist.
>

> John

Okay, Bro, så er vi jo 2 af samme støbning... *GG*

Mvh.

John

Fra : [6705] Christian Kje~

Dato : 03-09-03 08:26

Ahh.. problemet er at de på www.abit-usa.com har skrevet forkert. Det ER
version 17 der ligger på siden, men de har skrevet 16.

http://www.abit-usa.com/downloads/bios/bios_revision.php?categories=1&model=4

Den må hellere hentes ASAP. Tak for det.

Fra : "FalconMan©

Dato : 03-09-03 09:03

JA! Der var i skyndningen sket en "lille" oops - fejl... ) Den kører
fint nok på min BIOS nu og har gjort det siden i går morges... ))