Ændring af dato til alder
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 12:02

Hejsa,
er der nogen der kan hjælpe mig med følgende problem.

Jeg har en række personer med deres fødselsdato DD-MM-ÅÅÅÅ i et excel
regneark. Hvordan er det lige jeg laver en formel der viser deres alder d.d
i en anden kolonne?

På forhånd tak

Mvh
Claus
Claus@deepdiver.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-09-03 20:13

Den 21 sep 2003 skrev Claus i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har en række personer med deres fødselsdato DD-MM-ÅÅÅÅ i et
> excel regneark. Hvordan er det lige jeg laver en formel der viser
> deres alder d.d i en anden kolonne?

=DATO.FORSKEL(A1;IDAG();"y")

LarsK

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 21:21

Lige hvad jeg skulle bruge.

Mange tak

Mvh
Claus

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-09-03 21:31

Den 21 sep 2003 skrev Claus i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Lige hvad jeg skulle bruge.
> Mange tak

Velbekomme, Claus.

Lars Klintholm