delingsfejl??????
Fra : webjensen

Dato : 25-11-00 10:50

Jeg har bøvl med to filer på vores Novell 3.2 server. Jeg plejer at kopiere
en hel mappe med undermapper over på min egen hd for at tage backup på
cd-rom. Men nu kan jeg ikke længere kopiere mappen fordi to af filerne er
gået i udu -de fylder 0 Kb og kan hverken åbnes eller slettes. Fejlmeldingen
ved kopiering lyder: "FILNAVN kan ikke kopieres. Der er opstået en
delingsfejl. Kilde- eller destinationsfil er måske i brug". Nu er ingen af
filerne i brug, hvad kan der så være i vejen -og hvordan slipper jeg af med
fejlen?

På forhånd tak
webjensen

Fra : N/A

Dato : 27-11-00 09:24

Fra : Brian

Dato : 27-11-00 09:24

Hvorfor genstarte en Novell server?

Jeg ville først prøve at slette filerne med FILER.NLM

MVH

Brian

<8vo88f$8up$1@news.inet.tele.dk>...

Fra : Brian

Dato : 27-11-00 09:24

Fra : Steven Wood

Dato : 30-11-00 22:59

> /KLIP. Nu er ingen af
> filerne i brug, hvad kan der så være i vejen -og hvordan slipper jeg af
med
> fejlen?

Jeg har af og til samme problem på en 5.1 server. Jeg har mistanke om at det
er et eller andet med Novell klienten. (ver. 4.8 på W2K)
Jeg prøvede at af-installere Novell klienten og brugte MS client service for
netware. Så kan jeg godt flytte og kopiere. Jeg er desværre ikke kommet
nærmere en løsning.
Men håber på at en evt. ny klient/SP ikke har problemet.

Hvis du prøver det samme, har du stadig problemet?

Mvh.

Steven

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 02-12-00 14:11

Hejsa
Purger du engang imellem ?!?!?

/Kasper

Fra : Steven Wood

Dato : 05-12-00 22:53

"Kasper M. Ibsen" <kmi@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa
> Purger du engang imellem ?!?!?
>
> /Kasper
Ja af og til, men ikke de filer jeg har haft problemet med og heller ikke
engang på den disk som som de filer har været.