min 14 uger hankat er urenlig og har tynd ~
Fra : danni plougmann

Dato : 20-09-03 19:57

jeg har en 14 uger hankat killing som har haft bøvl med maven i en uges tid,
hans aføring er en smule tyndt og guligt
han er meget kælen legesyg og han spiser og drikker vand uden ubehag.
de sidste 3 dage har jeg givet ham whiskas jounier og kogt koldt drinkevand.

da jeg fik ham for 2 uger siden da var der ikke noget galt.
kan det være mig der har slået hans mave i stykker, fordi hans mave var
vandt til det han fik ved sin forige ejer.

jeg har nu prøvet med 2 kattebakker på mit værelse men han fortrækker nu
sengen eller sofaen til at tisse, skide i.
nu har jeg indrettet et gammel skrottet campingvogn til kattehule med en
masse legetøj klatreting ovs.

jeg har en 5 årig steriliseret hunkat som hverken har problemmer med maven
eller bakken.
hun har ikke rigtig accepteret ham endnu, en del hvæsen og knuren hvis han
kommer for tæt på.

/mvh danni plougmann

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-09-03 21:29

On 20/09/03 20:57, in article
3f6ca301$0$54773$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> eller bakken.
> hun har ikke rigtig accepteret ham endnu, en del hvæsen og knuren hvis han

Tillykke med den lille ny!
Jeg ville skifte Whiskas ud med Hill's eller Specific eller Royal Canin. Så
ville jeg snakke med dyrlægen - en killing med tynd mave har det ike helt
godt... Måske har den en infektion i mave/tarm?
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : goofy

Dato : 20-09-03 21:54

Hej Danni
> hans aføring er en smule tyndt og guligt
> han er meget kælen legesyg og han spiser og drikker vand uden ubehag.
> de sidste 3 dage har jeg givet ham whiskas jounier og kogt koldt
drinkevand.

I tillæg til Camillas svar, ville jeg også skifte Wiskas ud, og har den
fået ormekur?
Hvis du kikker lidt tilbage i denne grupe var der også en killing med
samme symtomer, og det var orm.

Steen