Bringning af killing
Fra : Kim

Dato : 20-09-03 17:23

Hej Louise og alle!
Det er fornemt hvis I ligefrem kommer ud med killingen. Men jeg vil jo
gerne følge med i hvordan den udvikler sig. Men nu har jeg jeres
hjemmeside-adresse.Kommer du også med foder-plan? Er der en rigtig god
opdrætter i Nordjylland af Norsk skovkat? Har kontakt med nogle, som
virker gode og seriøse!
Mvh
Kim

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-09-03 07:54

Hej Kim!
Det er mest for killingens skyld vi selv aflevere den. Os kender de
jo, og så er det ikke nær så slemt for dem at komme til et nyt hjem
når vi er med. Så vi bliver som regel lidt og sidder og snakker med de
nye ejere mens killingen vimser rundt og kigger på sit nye hjem, og så
lister vi ligeså stille af, og killingen har stadig travlt med at
kigge på det hele. Og når den så blvier snotforkælet af sine nye
ejere, glemmer den hurtigt alt om os
Foderplan er meget nem: Giv killingen al den tørfoder den kan æde
Det er selvfølgelig også godt at give den noget varierende, såsom kogt
torsk o.l.
Ang opdrættere i nordjylland, så kan jeg kun lige komme i tanke om
katteri Buller. De har nogle dejlige katte og dem kan jeg varmt
anbefale.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Kim

Dato : 21-09-03 12:11

Hej Louise!
Kan du give undertegnede katteri Bullers e-mailadresse? Eller post-
adresse? Det er godt at kende flere opdrættere.
På forhånd tak
Mvh. Kim

Fra : Charlotte

Dato : 21-09-03 13:00

Hej Kim

Jeg har lige luret lidt rundt...man er vel nysgerrig
http://www.bullerkat.dk/

Mvh
Charlotte

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-09-03 13:14

Jeg har selv købt min kat hos Katteri Andi. De har et kuld killinger lige
nu. Kig her:
http://home22.inet.tele.dk/andi/Andi/vores_katte.html
De bor i Nordjylland

Hilsen Linda