Kussehår=OT på visse ng, men...
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-03 17:08

Kussehår=OT på visse ng, men...

Lange tråde, der efterhånden ikke længere handler om, hvad emnelinien
foregiver, er uetisk spild af folks tid, kan man hævde. Titel bør være
ontopic og ændres løbende, når de gode fri associationer har ført vidt
omkring

Men hvis nogen xposter noget ½-OT hist og her, og varedeklarationen er
rammende i Subject-line, så er det folks egen fejl hvis de ikke afskrækkes
af overskrift og i mit tilfælde forfatternavn, da jeg jo aldrig - som Hans
Hyttel engang OGSÅ løj i sin OSS - skriver i falsk navn.

Tag nu følgende computer og sexsnak sag
- måske folk der kender mig på dk.politik syns at det er sjovt at læse,
selvom kun visse linier er ontopic

Jeg får mange mails med kommentarer, som folk ikke vil skrive på ng, og
undertiden anklages jeg for at være kontaktsøgende og at jeg burde få en
besøgsven . Ha ha. En gift mand med børn.

Jeg ser mig som fremtidens internetmenneske, og søgemekanismer er blot ikke
fulgt med folks vaner, men det kommer.

Paradis blir når alle tænker højt om alt, og man med få tastetryk får, hvad
man er i humør til idag. Jo mere vi alle er åbne og ikke OT-fobiske, jo før
bliver de nødvendige opfindelser gjort og markedsført.

OG SÅ MIT SMALLTALK

Når man har fået TV på computeren og kan se Københavnerkanal-midnatsporno
lidt skarpere end på den gamle tossekasse, så gør man sig tanker om
betydningen af knivskarpe billeder vedr den fantasikrykke til onanibrug som
adult movies jo er.

Den rette pige med rette udstråling kan være mere ophidsende på et grumset
sorthvid billede end det mest perfekte farvefoto af en overpumpet
silikonesag.

Idag skinnede solen i min have og et hjørne hvor en stol stod, var vokset
til så man kunne sidde ugenert og onanere med brug af Ugens Rapport, og jeg
erfarede at med så godt lys, kan der være flere detaljer af fx fint
friserede kussehår over den barberede vaginaindgang, og det kan man godt
tænde på. Men problemet med pornofilm er, at de ikke viser skønhederne tæt
i tæt, og at man ikke kan købe noget der ikke er fortyndet med pikslik og
dumme påklædte handlnger, to ting som keder mange. Striptease film er svære
at finde på nettet (?). Alt er næsten ens.

Jeg tror statscensur stadig betyder at kun nogle få dumme producenter har et
defaktomonopol og derfor er kvaliteten så ringe. Hvis betaling på
internettet blev nemmere, ville små amatører kunne tjene godt på at vise
husmorstrip, og der ville ske lykkeskabende fornyelser, på kun det fri
markeds gode vilkår.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-03 18:25

On Sat, 20 Sep 2003 18:08:16 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> [...]
>foregiver, er uetisk spild af folks tid, kan man hævde. Titel bør være
>ontopic og ændres løbende, når de gode fri associationer har ført vidt

så enig !!!!

> [...]
>af overskrift og i mit tilfælde forfatternavn, da jeg jo aldrig - som Hans
>Hyttel engang OGSÅ løj i sin OSS - skriver i falsk navn.

ehmm nej .....hvor vil du hænd hvordan beøre det sex og samliv ?

>Tag nu følgende computer og sexsnak sag
>- måske folk der kender mig på dk.politik syns at det er sjovt at læse,
>selvom kun visse linier er ontopic

ja så må de jo ind og abonere i på gruppen og følge med der .....

>Jeg får mange mails med kommentarer, som folk ikke vil skrive på ng, og
>undertiden anklages jeg for at være kontaktsøgende og at jeg burde få en
>besøgsven . Ha ha. En gift mand med børn.

Øhh ja sære mails at få men stadigt ..... hvad har det med din emne
linge at gøre : Kussehår=OT på visse ng, men...

>Jeg ser mig som fremtidens internetmenneske,

lefler du for at komme i en signatiur :) ?

> og søgemekanismer er blot ikke
>fulgt med folks vaner, men det kommer.

Chr den 7- 2003

>Paradis blir når alle tænker højt om alt, og man med få tastetryk får, hvad
>man er i humør til idag. Jo mere vi alle er åbne og ikke OT-fobiske, jo før
>bliver de nødvendige opfindelser gjort og markedsført.

det er well strengt taget ikke så svært at være topick hvis man bare
prøver lidt at rammer den rigtige gruppe ?

indrømme jeg har svært ved at se forskelle på edb sikkerhed og edb
sikkerhed virus - da de i praksis godt kan overlapper hianden ...

for ikke at tale om alle java linux -& asp grupperne

> [...]
>lidt skarpere end på den gamle tossekasse, så gør man sig tanker om
>betydningen af knivskarpe billeder vedr den fantasikrykke til onanibrug som

ja det kommer well an på hwa for et tv man har ... men jow det er som
regl bedre på en tv skærm ....

>Den rette pige med rette udstråling kan være mere ophidsende på et grumset
>sorthvid billede end det mest perfekte farvefoto af en overpumpet
>silikonesag.

SH fotos er praktisk talt på nær til landskab bedre ind farve ....
de er bare dyre ....da markedet ikke er så stort -...

>Idag skinnede solen i min have og et hjørne hvor en stol stod, var vokset
>til så man kunne sidde ugenert og onanere med brug af Ugens Rapport

og det gjorde du så ?

> [...]
>internettet blev nemmere, ville små amatører kunne tjene godt på at vise
>husmorstrip, og der ville ske lykkeskabende fornyelser, på kun det fri

statscensur ?? der er well ikke nogen der forhindre nogen i at lave
en xxx site eller for den sags skyld noget web cam lir - hvis de har
lyst ??? jeg tror sgu ikke der er nogen statscensur hvis man ellers
kan holde børn ude af det så tror jeg det er frit .....

--
Mv.
Bo M Mogensen