Wheeee Mulle er blevet mor
Fra : Doris

Dato : 20-09-03 17:09

Ville lige dele min glæde med jer, vores lille et øjet Mulle har fået 5
velskabte killinger idag. To røde som faderen Røde Svend, to Tortiemis som
Mulle og en der ser ud som om den er sort med hvid på halsen. Har ikke
kikket på kønnene endnu, lader det lige gå et par dage.
Hilsen en glad Doris med 10 katte nu :)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-09-03 17:17

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3f6c7b81$0$13179$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> Mulle og en der ser ud som om den er sort med hvid på halsen. Har ikke
> kikket på kønnene endnu, lader det lige gå et par dage.

Hejsa

Tillykke til både dig og Mulle
og held og lykke med de små

mvh Eva

Fra : Doris

Dato : 20-09-03 17:18

Håber jeg kunne lære det med hjemmeside inde hvor i andre har det, så i
kunne se mine skønne katte, selv om de er lidt forskellige ;)

Fra : Ragna

Dato : 20-09-03 21:22

Doris skrev:
>Håber jeg kunne lære det med hjemmeside inde hvor i andre har det, så i
>kunne se mine skønne katte, selv om de er lidt forskellige ;)

Hej Doris!
Hvis du har billederne af dine katte lagt ind på din computer, er det meget
nemt både at oprette fotoalbum og profil, hvis du følger de gode
instruktioner, som Jette har lagt ind på siden dk-fritid-dyr-kat.dk.

Til lykke med de små nye, som vi håber snart at kunne se billeder af!

--
Venlig hilsen, Ragna