succesfuld sammenføring
Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-09-03 14:23

Hejsa!
Det er efterhånden rigtig lang tid siden at jeg har skrevet herinde, men
sådan er det vel i perioder

Nå, men jeg nåede vist at skrive at der kom en lille ny maine coon hunkat
til vores hus Vores underboere faldt for hende ved en udstilling, og
måtte bare have hende.
Det gik jo godt dengang vi fik Alf, og denne gang gik det lige så nemt. De
er bare alle 4 så glade for hinanden. Når vi kommer hjem fra arbejde lukker
vi altid nemesis (det er det hun hedder) op til os. De bliver bare alle så
glade HVER gang, og hilser på hinanden med miav og spiiiin. Det er dejligt
at det kan gå så godt Vi havde jo lidt betænkeligheder med at
introducere endnu en, fordi vi havde læst om flere mindre uheldige
sammenføringer herinde.

I øvrigt er vi ved at se i øjnene at 4 katte godt nok slider godt på sådan
et klatretræ, og derfor er vi så langsomt ved at kigge os omkring. Vi har et
fra Likita nu, og synes egentlig de var billige, men den tyske hjemmeside,
som er blevet nævnt herinde er endnu billigere, og træerne ser også lidt
sjovere ud.
Der er endda tilbud på nogen virkelig store nogen lige nu. I kan se dem her.
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa
Gulv til loft modellen koster 408 kr og den anden store 520 kr. Det er da
billigt. Ville bare lige dele ud af denne fantastiske opdagelse

MVH Kari og alle bøllerne

Fra : Ragna

Dato : 21-09-03 12:52

Hej Kari!

Det lyder vældig hyggeligt, at alle kattene i huset kan omgås hinanden så
fint og have så stor glæde af hinandens selskab.
På den måde bliver den lille Nemesis også en del at en flok i stedet for at
være enekat, og I får glæden af at have en "ekstra-kat".
Hils alle bøllerne!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-09-03 18:31

Det er faktisk lige som at have en ekstra kat. Idag lå hun og fik en
eftermiddagslur med os De siger også at hun bliver helt kuldret, hvis
ikke hun ser de andre katte for mange dage af gangen, men det er nu også
rart at vi kan lukke hende lidt ned til sig selv ind imellem, for hun er
virkelig killing med stort K. Der er virkelig fut i hende

Kari

Fra : Kate

Dato : 22-09-03 07:28

Skønt at høre at Nemesis er blevet godt modtaget. Du har ret at der
også er uheldige situationer, men katte er jo heldigvis så forskellige
så der er aldrig garantier

Jeg har også selv kigget lidt på Zooplus's kradsetræer pga prisen, men
dog også Likita.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-09-03 18:36

> Skønt at høre at Nemesis er blevet godt modtaget. Du har ret at der
> også er uheldige situationer, men katte er jo heldigvis så forskellige
> så der er aldrig garantier

Det er faktisk meget skægt. Igår havde vi besøg af en nogen der havde en
fremmed kat med. Der går faktisk lang tid før de reagerer. Og når de så gør
det er det med højt løftet hale og nysgerrige blikke. Sådan lidt
hejsa-hvad-er-du-for-en-fætter-agtigt. Så de er vist ualmindeligt tålmodige
lige på det punkt.

> Jeg har også selv kigget lidt på Zooplus's kradsetræer pga prisen, men
> dog også Likita.

Vi har fundet det træ vi vil have på zooplus, og vores underboere vil også
have et. Det vi vil have er bare lige udsolgt for tiden, så vi venter ligenu
spændt på at de får en potion hjem ,og så er det store handledag, og
sidenhen store samledag

Kari