El mariachi ganske gratis
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-09-03 22:17

Jeg købte en af disse double pack-DVD'er som Nordisk Film er
begyndt at udgive. Med "Money Train" og "Desperado" = 99,95.

Da jeg åbnede æsken undrede det mig at der kun var illustration på
den ene af skiverne, og man frygter jo straks det værste. Men!

Der var søreme en film *på hver side* af den ene DVD. På den ene
side var der "Desperado" som omtalt på boksen - og den anden side
- uden nogen form for annoncering - indeholdt "El mariachi"! Oven i
købet i bredformat, hvad jeg ikke har set før når de har vist den i
fjerneren.

Tre film for en hund er til at leve med.

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 19-09-03 22:43

"Jørgen Grandt" <UnstableBut@OnCable.dk> wrote:

> [...]
>- uden nogen form for annoncering - indeholdt "El mariachi"! Oven i
>købet i bredformat, hvad jeg ikke har set før når de har vist den i

Der findes en dobbeltudgivelse af Desperado og El Mariachi (har den
selv). Det er nok den du har fået.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-09-03 10:18

Jørgen Grandt escribió / skrev

> Tre film for en hund er til at leve med.

Skynd dig at lytte til Roberto Rodriguez kommentatorspor p`El Mariachi.
Det er ganske interessant.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Don G.

Dato : 20-09-03 12:53

"Jørgen Grandt" skrev...

> [...]
> - uden nogen form for annoncering - indeholdt "El mariachi"! Oven i
> købet i bredformat, hvad jeg ikke har set før når de har vist den i

Ok - er der flere der oplevet det samme, så der ikke bare er tale om et
enkeltstående tilfælde???

Og ikke mindst: Hvor er den købt?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-09-03 16:09

Don G. skrev bl.a.:

> "Jørgen Grandt" skrev...

> Ok - er der flere der oplevet det samme, så der ikke bare er tale om et
> enkeltstående tilfælde???
>
> Og ikke mindst: Hvor er den købt?

I Stereo Studio, Ryesgade 8, Århus C - som vistnok har et vist samarbejde
med TP Musik'erne øst for Storbælt.

--
Jørgen Grandt