Underworld
Fra : George Gearløs

Dato : 19-09-03 18:24

Hvor stor er mulighed er der for at Underworld bliver vidst i en dansk
biograf ?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-09-03 18:46

> Hvor stor er mulighed er der for at Underworld bliver vidst i en dansk
> biograf ?

Forholdsvis stor. Der er snigpremiere på den til PlayStation Experience i
Øksnehallen i starten af November. Kan du lide PlayStation, får du også
mulighed for at spille nogle af de kommende spil. Jeg mener at prisen for
indgang kommer til at ligge på 100-150 kroner.

Fra : Defcon

Dato : 20-09-03 20:06

"George Gearløs" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> Hvor stor er mulighed er der for at Underworld bliver vidst i en dansk
> biograf ?

Stor..... De er da i hvert fald begyndt at viser trailer i biffen (Under
surprise sidste måned i Århus)

/Rasmus

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 21-09-03 11:10

På nuværende tidspunkt hedder premieredatoen 5. december.

Frederik Vandrup
CinemaZone.dk