Ang. Racekatte udstilling for publikum?
Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 19-09-03 17:54

Hejsa NG!

Er der nogen der ved noget om denne udstilling?

http://racekatten.dk/rk/udstilling/hoerve.htm

Jeg så linket herinde for noget tid siden, og har nu tænkt mig at tage til
udstilling for at blot se på katte, har ingen race-katte selv nemlig, kun
almindelige huskatte Men det er jo altid sjovt at se på andre, fine og
særdeles veldholdte katte

Findes der en hjemmeside til publikum? Der står ikke meget på dette link,
andet end at det åbner kl. 10 og hvor det er i landet? Måske det ikke er så
meget for publikum ?

Nogen der ved hvad det koster?

Mvh.

Henriette Jensen

--
Se mine dyr her: http://www.risle.dk/dyr.htm
@: Risle@Risle.dk

Fra : Lene Glem

Dato : 19-09-03 18:05

> [...]
> andet end at det åbner kl. 10 og hvor det er i landet? Måske det ikke er så

Hej Henriette..

Der findes ikke nogen specifik hjemmeside til publikum - men da jeg selv
skal afsted som udstiller, kan jeg fortælle dig at udstillingen ikke
længere holdes i Hørve - men i Svinninge, i Svinningehallen. Det ligger
ved Holbæk og jeg ved ikke hvordan transportforholdene ser ud..
Der er masser at se på for publikum - alle de smukke katteracer,
bedømmelser hos dommerne og så er der alle standene med foder, legetøj
og diverse. Så kom endelig og kig med..
Det plejer at være rigtig hyggeligt..

Med venlig hilsen
Lene Glem
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 19-09-03 18:13

*Henriette* Risle.dk wrote:
> [...]
>
> Jeg så linket herinde for noget tid siden, og har nu tænkt mig at
> tage til udstilling for at blot se på katte, har ingen race-katte

Jeg nægter at tro, de er almindelige - så skulle det være de første,
almindelige katte nogensinde

> Men det er jo altid sjovt
> at se på andre, fine og særdeles veldholdte katte
>
> Findes der en hjemmeside til publikum?

Jeg tror ikke, der er en hjemmeside specielt om denne udstilling eller
specielt til publikum - men den arrangerende klub har en hjemmeside,
hvor der står lidt af hvert om, hvad den sådan går og laver:
http://www.racekatten.dk

> Der står ikke meget på dette
> link, andet end at det åbner kl. 10 og hvor det er i landet? Måske
> det ikke er så meget for publikum ?

Det må vi sandelig håbe, det er, for et af formålene med at arrangere
katteudstillinger er da netop at vise vore katte frem for andre end dem,
der allerede har set dem
Men lige dette link er nok specielt henvendt til medlemmer og andre, der
overvejer at tilmelde deres kat(te).
Men man kan også som publikummer gøre meget selv for at det "er noget
for én": lad være med at være genert; hvis der er noget, du vil spørge
om, så gør det. Den typiske udstiller elsker at snakke om sine katte,
det er nærmest som at trykke på en knap, så vælter det ud

Niels Peter
www.bluewhite.dk
"Cats Are People, Too"

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-09-03 20:24

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg nægter at tro, de er almindelige - så skulle det være de første,
> almindelige katte nogensinde

Og dermed ville de være meget ualmindelige.

Hvordan bruger vi stadig pelsmus til at genkende hinanden??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 19-09-03 22:09

Hej Nina,

> Hvordan bruger vi stadig pelsmus til at genkende hinanden??

Jeg kommer - med mus som sædvanlig Hørte I det allesammen - jeg
kommer til udstilling på Sjælland! Sikke en masse nye mennesker jeg skal
møde *grin*

/Pernille
www.garion.dk

Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 20-09-03 09:02

Hej igen

Og tak for alle de svar man får - det er dejligt med hurtig respons i denne
gruppe, er meget glad for at have fundet herind

Tak for tippet om racekattens hjemmeside, selvom at jeg ikke blev meget
klogere som publikummer.

Men så længe man kender adr. og tidspunktet er det vel også rigeligt!

Btw. nogen der ved hvad det koster at komme ind som publikummer? Jeg kan
tydeligt se hvad det koster for en kat at komme ind *G* Men ikke for
mennesker?

Og altså, jeg vil bare sige tak for alle de kig jeg har haft på alle de
flotte hjemmesider som i alle her herinde, ROS til jer alle sammen, jeg
elsker at se kattebilleder, så dette er jo lige sagen, at man får leveret
alle de søde kattebilleder!

Til Pernille, jeg så din hjemmeside for lidt siden, utroligt - første gang
jeg ser en kat der ser ud ligesom min Bianca, hun har også en rød stribe ned
over ansigtet, det har jeg ikke set på andre katte før? I hvert fald ikke så
merkant.

I kan se mine søde "almindelige" huskatte her : http://www.risle.dk/dyr.htm

Mvh. Og tak for hjælpen

Henriette

Fra : Kate

Dato : 20-09-03 11:43

"*Henriette* Risle.dk" <risle@risle.dk> wrote in

> Btw. nogen der ved hvad det koster at komme ind som publikummer?

Jeg mener at huske at jeg de sidste par gange har betalt 30 eller 40 kr
for at komme ind.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Line

Dato : 20-09-03 12:15

"*Henriette* Risle.dk" <risle@risle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> merkant.
>
> I kan se mine søde "almindelige" huskatte her :

Hej Henriette

Sådan en har jeg også og hendes stribe er næsten helt identisk med den
din Bianca har (dejlig kat iøvrigt

Du kan se min her;
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=428&folder=469&limit_start=0&limit_user=15

Mvh Line

Fra : Marie B Jensen

Dato : 20-09-03 11:59

Hej Risle
Hvis du vil se lidt billeder kan du tage et hop ind på vores side, og
klikke ved show.
Der er billeder fra forskellig udstillinger afholdt i 2003 0g 2002.
Vi "roder lidt", er ved at redigere vores hjemmeside, men den er online
kørende imens.
Vi har selv Norske Skovkatte, så det er de fleste billeder af. men mon
ikke du kan fange lidt stemning alligevel.
venlig hilsen Rie
http://www.shaggytail.dk/

ps: Og så håber jeg du får en rigtig god oplevelse på udstillingen.