De To Tårne: hvilken version
Fra : ReeBuz

Dato : 19-09-03 14:00

Den forlængede udgave af DTT skulle komme d. 18. november, men i Føtex så
jeg en version med 4 DVD'er og som angiveligt skulle indeholde ekstra-scener
osv. Prisen var 379,- Nogen der kender den version og hvor den adskiller sig
fra den kommende lange version?

--
Patrick

Fra : Kong Kent

Dato : 19-09-03 15:41

> [...]
ekstra-scener
> osv. Prisen var 379,- Nogen der kender den version og hvor den adskiller

Det var den lange version du så, og der er ingen forskel. Der findes kun to
versioner af filmene. Den fra biffen (som findes på dvd nu), og den lange
extended version der kommer på dvd til november.

Hvis du har set den lange version til 379,- i Føtex i dag, så må du gerne
købe et eksemplar for mig, og sende den til Hjørring ASAP, for så har jeg sq
filmen et par måneder før alle andre.

Tror nærmere, at du har set den lange version af "Ringenes Herre: Eventyret
om Ringen" i den lange version, altså den første film i trilogien, for den
lange version af dén film har været ude på dvd i et lille års tid nu.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Peter Holst

Dato : 06-10-03 12:39