Nordic Media - svindler firma
Fra : Bikeren

Dato : 19-09-03 13:00

Er der nogle af jer der har erfaring med dette firma ? Jeg er meget
interesseret i at få deres adresse, eventuelt ejerens hjemmeadresse.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-09-03 13:11

"Bikeren" <NN@nonameclub.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle af jer der har erfaring med dette firma ? Jeg er
> meget interesseret i at få deres adresse, eventuelt ejerens
> hjemmeadresse.

Hvad har det med browsere at gøre?

www.cvr.dk giver:

CVR-nr. Navn
26-93-57-41 NORDIC MEDIA ApS
Adresse:
JL Revision
Dag Hammarskjölds Allé 31
2100 København Ø
(Detailhandel fra postordreforretninger)

21-75-45-95 Nordic Media Finance
Adresse:
Mads Peter Ole Olsen
Store Kongensgade 85, 4.
1264 København K
(enkeltmandsvirksomhed - film og produktion)

26-93-12-07 NORDIC MEDIA SUPPLY ApS
Adresse:
Ejby Industrivej 80, 1.
2600 Glostrup
(engroshandel med videobånd, cd'er, dvd'er mv.)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : bikeren

Dato : 19-09-03 13:21

De laver et dailerprogram som installerer sig direkte og ringer op til et 70
nummer. Efterfølgende sender de regninger til folk for en service man ikke
har indgået aftale om.

Det har med browsere at gøre fordi det er via denne daileren installeres og
det er via browseren der kaldes op igen.

www.fi.dk og på www.computerworld.dk kan man læse om firmaet.

Vi er nogle stykker som vil lade klubbens advokat køre sag mod Nordic Media.
Så vi har brug for at kontakte dem personligt.

Men hvorfor fanden får den slags mennesker lov til at køre et firma. Jeg
håber der vil komme en særlov mod den type Firmaer som rask væk uddeler
deres egne dummebøder.

Mvh Bikeren som er træt af dailers, spam , virus og orme.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-09-03 13:30

> De laver et dailerprogram som installerer sig direkte og ringer
> op til et 70 nummer. Efterfølgende sender de regninger til folk
> for en service man ikke har indgået aftale om.

Så kan jeg bedre forså dit gruppe valg.

Fhomas Wesley Hinton har spurgt i news:dk.videnskab.jura
hvor dette link kom frem: http://www.fs.dk/jura/loveregl/fkn/tbs.htm

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-03 14:34

On Fri, 19 Sep 2003 14:21:20 +0200, "bikeren" <nn@nonameclub.dk>
wrote:

>De laver et dailerprogram som installerer sig direkte og ringer op til et 70
>nummer.

Hvordan "installerer sig direkte"?

Udnytter de en fejl i browseren, eller hvad sker der?

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: terabyte (og ikke terrabyte)

Fra : ASM

Dato : 28-09-03 20:24

"bikeren" <nn@nonameclub.dk> wrote in message news:<3f6af4f5$0$122$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> deres egne dummebøder.
>
> Mvh Bikeren som er træt af dailers, spam , virus og orme.

Firmaet der står bag er
J.L. Revision,
Dag Hammarskjölds Allé 31
2100 København Ø.
Tlf. 35269502 og 35269522.
Det ene nr. er en telefonsvarer, det andet er et faxnr.
Manden som ejer firmaet hedder Jørgen Lundberg.
Det sjove ved det er, at der i en sidegade til Dag Hammarskjölds Allé,
bor en mand ved navn Jørgen Lundberg.
Adressen er Øster Søgade 106, st.th. 2100 København Ø.
Tlf. 35427924.
Er det en tilfældighed?

mvh ASM

Fra : mcisten

Dato : 04-10-03 13:35

Navnet er svenn hove petersen som set I kontanten.

Nu ved vi da hvem svindleren er og hvor han bor.