Jomfru
Fra : miiiiiiiiig

Dato : 19-09-03 12:19

Hej gruppe
jeg har et lille problem jeg er jomfru!! grunden til det tror jeg er fordi
at jeg er lidt genert, er der mon en der kan hjælpe mig,

mike

Fra : DaneX

Dato : 19-09-03 12:41

> Hej gruppe
> jeg har et lille problem jeg er jomfru!! grunden til det tror jeg er fordi
> at jeg er lidt genert, er der mon en der kan hjælpe mig,

Hvorfor ser du det som et problem?
Hvor gammel er du?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-09-03 13:12

"miiiiiiiiig" <itsupport@nyraad.net> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> jeg har et lille problem jeg er jomfru!! grunden til det tror jeg er fordi
> at jeg er lidt genert, er der mon en der kan hjælpe mig,

Vi kan sikkert give dig nogle idéer, men vi kan ikke vide, om de kan hjælpe
dig. Det afhænger meget af graden og karakteren af din generthed.

Da jeg selv er jomfru trods en ganske høj alder, kan jeg ikke med nogen vægt
påstå, at mine idéer virker. Med det forbehold vil jeg alligevel fremkomme
med mine idéer, da de måske kan hjælpe dig mere, end de har hjulpet mig
hidtil.

Ét råd, jeg har fået flere gange, men som jeg ikke har været villig til at
afprøve, er at opsøge en prostitueret. Det formål, jeg kan få øje på, er en
konfrontation af frygten og usikkerheden, der kan være forbundet med tanken
om den første gang. Min umiddelbare grund til at afvise rådet er en fordom
om, at det er en meget følelseskold måde at få den første seksuelle
erfaring. Du har måske ikke samme fordom, og betaler gladeligt, hvad den
løsning koster.

For nogle år siden måtte jeg erkende, at jeg simpelthen var bange for at
komme tæt på søde piger, fordi jeg var bange for, det kunne vække nogle
stærke følelser, jeg ikke kunne kontrollere. For at overvinde denne frygt
for at komme tæt på søde piger, begyndte jeg at gå til salsa, som er en
samling danse, et sted, hvor det var muligt at komme alene og finde en
dansepartner på holdet. Det var meget svært de første sæsoner, hvor jeg
måtte kontrollere frygten for nærhed, samtidig med jeg skulle lære grundtrin
og simple variationer, som ofte kun fungerede, når de to dansepartnere meget
af tiden var fysisk tæt på hinanden. Her i efteråret danser jeg dog ikke
salsa, men er til gengæld begyndt at lære så mange andre danse. Jeg er
overbevist om, at pardans nok er den motionsform, hvor man kommer tættest på
det modsatte køn.

Tidligere måtte jeg erkende, at jeg var så genert, at det var for sjældent,
jeg kom udenfor min dør for at opleve noget sammen med andre mennesker. Jeg
har stadig svært ved at tage mig sammen til at komme ud, men det hjælper
noget på motivationen at købe billetter på forhånd, hvor pengene vil være
spildt, hvis de købte billetter ikke bliver brugt, og de kan virke som
aftaler, der kan skrives i kalenderen.

Noget helt andet er selvfølgelig, at andre tilsyneladende har fundet
hinanden via kontaktannoncer og internettets dating-tjenester.

Det var de idéer, jeg lige kunne komme på lige nu.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-09-03 14:53

"miiiiiiiiig" <itsupport@nyraad.net> wrote in message
> Hej gruppe
> jeg har et lille problem jeg er jomfru!! grunden til det tror jeg er fordi
> at jeg er lidt genert, er der mon en der kan hjælpe mig,

Hej Mike

Hvordan forestiller du dig lige den "hjælp" skal "foregå" ;)

Sorry, kunne ikke lade være

Kærlige hilsner
J¤mfruen) ~ af navn ikke af gavn

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-09-03 20:17

knep en luder!

for nogen år siden var mig og en makker trætte af at være jomfruer så vi
tæffede til hamborg en dag såen rimeligt spåntant... kneppede en luder
(kostede 1000 kr) og tøffede hjem igen! det vra max griner... tror sgu vi
blev snydt... men vi fik sgu fisse :) det var det vigtigste!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 19-09-03 22:10

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse
> knep en luder!

100% enig! Hvor svært kan det være?

> [...]
> (kostede 1000 kr) og tøffede hjem igen! det vra max griner... tror sgu vi
> blev snydt... men vi fik sgu fisse :) det var det vigtigste!

Det var sgu´ da dyrt. Koster sgu´ da kun ca. 500,- i DK, så hvorfor tage
helt til Hamborg?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Bossy

Dato : 21-09-03 01:09

kommer sgu da an på kvaliteten af pigen ....en god escort pige herhjemme ,
som ikke er narkoluder koster 1400 .- pr. time

så det kan da godt have været billig nok

Fra : Kenneth F.

Dato : 21-09-03 18:17

Når det er først gang, er der også grænser for lang tid det tager