Linnee systematiserede ufarligt, Netcops s~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 11:17

Biologien har siden Linnee været begejstret for SYSTEMATIK - flora og nøgle,
hieraki og ordnung-muss-sein.

Mange andre discipliner har søgt også at få system som man kan eksaminere
elever i, og straffe efter

Det har ofte været skadeligt, hvilket biologiens stamtræer sjældent var.

Netcops har været med til at opbygge Usenet Hieraki og er alt for stolte af
det. De tror at offtopic er noget der skal straffes.

"Formålet med at vide bør være at systematisere. at presse netop den grad af
regelmæssighed og form ned over kaos, som vi har praktisk brug for.
Nietzsche

"I distrust all systematisers, and avoid them. The will to a system shows a
lack of honesty. Nietzsche

" Nogle tager arkiveringen og udfyldelsen af formularer så alvorligt,at
deres opførsel kan beskrives som kulturel skitzofreni. Harold
Morown

"Han er tænker. Dvs. han ved hvordan man gør ting enklere end de
virkelig er. " Nietzsche

Grå, kære ven, er al teori, og grønt er livets gyldne træ. Goethe

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Thomas

Dato : 19-09-03 13:42

Bare et nysgerrigt spørgsmål:

Lider du (Bo Warming) af kontakt behov, eller er du bare vild facineret over
nyhedsgruppe konceptet, siden du skal overflowte serven konstant?

Ps. der findes oxo en gruppe der hedder "dk.test", den er sikkert noget for
dig!!

Mvh Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-03 05:35

"Thomas" <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> wrote in message
> [...]
> nyhedsgruppe konceptet, siden du skal overflowte serven konstant?
>
> Ps. der findes oxo en gruppe der hedder "dk.test", den er sikkert noget
Jeg kan godt lide ng-koncept.
Vildt fascineret - så sir vi det.

Skaber manisk ordonani problemer for server, hvis bukser sprækker?

Eller kan du ikke styre vildskab til at åbne , hvad du vel må vide hvad er,
nemlig min indfaldsvinkel til videnskab?
Killfilteret er opfundet og Ålborg Universitet bruger store resourcer til
årligt at opdatere OSS om mig og give talrige eksempler på hvorfor jeg efter
disse smagsdommeres smag bør filtres og hvordan. Se de seneste dage på
dk.admin.misbrug og dk.familie.barn og dk.politik.

Det er en cand.scient Hans Hüttel og hans studenter der er sat ind som
hitmen mod mig, som var glistrupisme en virus.

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 19:35

> Det er en cand.scient Hans Hüttel og hans studenter der er sat ind som
> hitmen mod mig, som var glistrupisme en virus.

hmm... måske er det DIG der er virusen!?

Mvh Thomas

Fra : //zigge

Dato : 19-09-03 14:12

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> "Formålet med at vide bør være at systematisere. at presse netop den grad
af
> regelmæssighed og form ned over kaos, som vi har praktisk brug for.
> Nietzsche

Hvis spørgsmålet var hvorfor "system"? Har du så ikke selv lige leveret
svaret med det velvalgte citat?

Mvh
//zigge

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 15:14

"//zigge" <ziggeFJERN@privat.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> af
>
> Hvis spørgsmålet var hvorfor "system"? Har du så ikke selv lige leveret
> svaret med det velvalgte citat?

Jo, men dette er GENERELT

Her i biologi-videnskab ng kunne jeg ønske SPECIFIK viden om Linnee systemet
er hvad nogen havde praktisk brug for - eller om det var ideologisk, for at
afsløre Guds skaberværk, sådan som især Darwin gjorde det?

Fra : //zigge

Dato : 19-09-03 20:28

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
news:G0Eab.43211> Her i biologi-videnskab ng kunne jeg ønske SPECIFIK viden
om Linnee systemet
> er hvad nogen havde praktisk brug for - eller om det var ideologisk, for
at
> afsløre Guds skaberværk, sådan som især Darwin gjorde det?

Vindenskabshistorie er ikke lige min stærke side, så der må jeg henvise til
en historie ng.

Mvh
//zigge