70'er gyser/krimi (med Christopher Lee?)
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 19-09-03 10:05

Jeg mindes, fra da jeg ikke var så pokkers gammel, at have set en
(dengang) uhyggeligt spændende gyser/krimi/thriller. Den må være fra
70'erne eller først i 80'erne. Det eneste jeg rigtigt husker er, at den
onde mand (måske spillet af Christopher Lee?) har bemægtiget sig et
astronomisk observatorium med et kæmpe teleskop i, og hvor væggene er
beklædt med sådan nogle takker, som man ellers kun ser i radio- og
lyddøde rum (se http://xrl.us/tou ) Jeg mener at huske, at den onde mand
var i stand til at sende en eller anden slags "dødsståle" ud fra
observatoriet (et eller andet sted i hovedet husker jeg specifikt, at
det var Mt. Palomar-observatoriet, han havde indtaget.)

Er der nogen, der kan huske, hvad den film hedder?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.