hvad stiller man op
Fra : Georg

Dato : 19-09-03 00:54

Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?

http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : sn67

Dato : 19-09-03 07:28

"Georg" skrev i en meddelelse

> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Lovligt!!?? Tjaaa... Det er nok svært at sige.
Men til formodentlig (og heldigvis) er der da ikke nogen der kan holde ud at
se på det skrækkelige layout i ret lang tid.

Fra : Helle

Dato : 19-09-03 08:10

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Det var dog et frygteligt website. Sikke nogle idioter - de kan næppe være
ret gamle. Grim side, useriøs og sikke nogle svin. Bare min mening.

Mvh Helle

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 19-09-03 09:34

Hej.

Desværre tror jeg det er lovligt.
Vi har jo ytringsfrihed og foreningsfrihed her i landet.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Louise Hansen

Dato : 19-09-03 09:42

> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?

Du godeste!!! Sikke dog en MODBYDELIG side! Ja, nogle gange kan det
godt være lidt trist, at vi har ytringsfrihed i Danmark, og at det er
lovligt at lægge lidt af hvert ud på internettet!

Ja ja, selvfølgelig kan alle ikke elske katte, og de, som ikke bryder
sig om dem, skal da også have lov til at være her, men det forhindrer
mig dog ikke i at blive MEGET harm og ked af det, når jeg ser sådan en
side! Ufatteligt, at nogle kan hade dyr eller mennesker så voldsomt....

Altså, bare fordi jeg ikke kan lide edderkopper og er hunderæd for dem,
er det da ikke ensbetydende med, at jeg ønsker død og lemlæstelse over
alle eddderkopper (selv om der vist af og til bliver kvast et par
stykker af de største og grimmeste)!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 19-09-03 09:58

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in news:3f6a4581$0$13242
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Det er den vel, som andre også har skrevet. Men du kan så glæde dig over
vores egen herlige dk-fritid-dyr-kat.dk nok også støder kattehaderne (og er
mange gange pænere :)

Carsten Sørensen

Fra : Margot

Dato : 19-09-03 11:23

Hej

Det er snart 4 år siden at siden sidst blev opdateret, og flere at deres
links virker ikke, så man må jo gå ud fra at det ikke er en side der er ret
stor interesse for.

Hvordan fandt du egentlig den ? Søgte du på kattehader eller hvordan ? Eller
er du en troll, der lige ville lave lidt rav i den her i gruppen ?
Umiddelbart kan jeg ikke finde dig i nogen tråde her inde. Undskyld hvid det
ikke er rigtigt.

Hilsen Margot

Det godt kan grine af bogen "101 måde at anvende en død kat på "

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 11:40

"Margot" <tortie(fjerne dette)@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er du en troll, der lige ville lave lidt rav i den her i gruppen ?
> Umiddelbart kan jeg ikke finde dig i nogen tråde her inde. Undskyld hvid

En hvis Hr. Punish, har postet linket i hunde ng.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ragna

Dato : 19-09-03 11:48

Mon ikke Georg er blevet opmærksom på den ækle side ved at læse med i
hundegruppen, hvor der er en ********(strøget af censuren), der for tiden
ynder at provokere kattevenner med henvisninger til siden.
Da siden heldigvis lader til at være "døende" alligevel, er det måske bedst
at _tie _ den (og dens proselytter) ihjel!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Margot

Dato : 19-09-03 12:11

Det kan være at jeg går glip af noget ved kun at kigge med i katte ng. Jeg
gad ikke hunde ng, da diskusionen hele tiden bølgede frem og tilbage
angående hundehold af kampracer, hvilket jeg ikke rigtig kunne forholde mig
til, da jeg selv har en puddel(hund)

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 19-09-03 13:16

er der nogen af jer der har lagt mærke til hvor mange Martin Aldahl der
findes i danmark ??? prøv evt. dgs. så kommer man frem til en i hele
danmark.... der må da være noget der er blevet så stød over den side de
ringer og sviner ham til på det groveste....
/henrik

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 19-09-03 13:21

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen[spegepølse]@paradis.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6af37d$0$24679$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> danmark.... der må da være noget der er blevet så stød over den side de
> ringer og sviner ham til på det groveste....

ups! det var forkert stavet han hedder Martin aldal det er to forskellige
personer....

Fra : Jane

Dato : 19-09-03 13:51

Henrik Ø. Knudsen skrev i

> er der nogen af jer der har lagt mærke til hvor mange Martin Aldahl
> der findes i danmark ???

http://www.dst.dk/navne viser at: Der er 0, 1 eller 2.

Jane

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 17:35

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in

> http://www.dst.dk/navne

Det da en herlig side jeg fandt lige ud af at vi kun er 304 der har
mit navn

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Allan

Dato : 19-09-03 17:49

"Kate" <doughnut@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
> If you want to reach me ask for a valid address this one is not

Jeg har lige skrevet og brokket mig for jeg eksistere ikke.

Allan

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 18:58

> Jeg har lige skrevet og brokket mig for jeg eksistere ikke.
>
> Allan

??? det gør du da, hvis du er mand, der er 18425 af dig
Hilsen Denise

Fra : Allan

Dato : 19-09-03 19:09

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse

> ??? det gør du da, hvis du er mand, der er 18425 af dig
> Hilsen Denise

Du har ret. Men hvis jeg havde gidet at læse, hvad der stod om, at hvis der
kun var to eller mindre talte de ikke.

Allan

Fra : Allan

Dato : 19-09-03 20:06

> ??? det gør du da, hvis du er mand, der er 18425 af dig
> Hilsen Denise

Og jeg var igen for hurtig.

Der er åbenbart kun 45 der hedder gleie til efternavn.

Allan

Fra : Elwarth

Dato : 19-09-03 21:40

"Allan" <mail@mail.mail> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige skrevet og brokket mig for jeg eksistere ikke.
>
> Allan

Det gør jeg heller ikke, men de skriver, at det er fordi sjældne navne er
sorteret fra af diskretionshensyn, og da jeg er den eneste, som hedder
Dorthe Elwarth, så er jeg jo væk. Der stod i øvrigt at vi er 7 med
efternavnet Elwarth, hmmm jeg kan kun få det til 6, skal vist lige have
gravet lidt i, hvem den sidste er.

Venligst
Dorthe

Fra : Allan

Dato : 19-09-03 21:52

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dorthe Elwarth, så er jeg jo væk. Der stod i øvrigt at vi er 7 med
> efternavnet Elwarth, hmmm jeg kan kun få det til 6, skal vist lige have

Det lyder som en rigtig god ide

Jeg tror jeg skal prøve det samme, Eller printe det ud og hænge det op på
køleskabet.
Til alt det der jeg skal.
Jeg håber at magneten kan holde .

Allan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-09-03 20:30

Hihi jeg findes slet ikke!!!

Nå de har fjernet dem der kun er 1 eller 2 af, og jeg er den eneste i DK,
måske i hele verden

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-09-03 20:47

http://www.dst.dk/navne

> Det da en herlig side jeg fandt lige ud af at vi kun er 304 der har
> mit navn
>
> --
> Kate

Og 29 med samme navn som mig
Orv hvis de nu oz er som mig, sikke en koldbøttefabrik *G*

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-09-03 09:03

Der er ikke nogen kvinder i Danmark der hedder Louise Juel
Viborg......jeg gør altså *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-09-03 23:09

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Der er ikke nogen kvinder i Danmark der hedder Louise Juel
> Viborg......jeg gør altså *G*

Muligt men du kan kun søge på for og efternavn ikke mellemnavne...
men den ville ellers være god, hvis man kunne søge på det hele og så
dabbe ned til skattefar og sige "jeg findes ikke så jeg skal ikke
betale skat" *GG*

> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra
> Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Killinger salgsklare i uge 46

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk

Fra : Ann K

Dato : 20-09-03 23:53

Hejsa.
Henrik skrev:
> Muligt men du kan kun søge på for og efternavn ikke mellemnavne...

Nja... uanset om jeg tager mit mellemnavn med eller ej, er jeg
"ikke-eksisterende

> men den ville ellers være god, hvis man kunne søge på det hele og så
> dabbe ned til skattefar og sige "jeg findes ikke så jeg skal ikke
> betale skat" *GG*

Den mener Jan, vi nu skal forsøge!!!!
Han har kun for- og efternavn... og findes heller ikke i registeret!

*juble* vi er rige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 21-09-03 08:17

Altså, Ann og Louise, kan I ikke læse indenad?
Der kommer ikke noget frem, hvis der er * 0, 1 eller 2 * personer, der har
navnet. Så selvfølgelig eksisterer I. Der er måske endda en anden person i
landet med samme navn
Og glem så alt om mellemnavnet, det er ikke med i statistikken.

Mvh. Else.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-09-03 22:26

In article <3f6b3031$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<doughnut@oliwer.dk> wrote:

> Det da en herlig side jeg fandt lige ud af at vi kun er 304 der har
> mit navn
>
> --
> Kate

Ja - jeg er heeelt alene... *suk*

Det er sært som man kan støde på livets realiteter de særeste steder. I
2002 var der 251 med mit efternavn. I 2003 er der 250. Min far døde
sidste år - så det må vel være ham der er ændringen..

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 21-09-03 12:19

On Fri, 19 Sep 2003 23:25:44 +0200, Ann Rudbeck
<webmaster@FJERNESsiamis.com> wrote:

>Ja - jeg er heeelt alene... *suk*

   Også mig =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-09-03 16:57

In article <3f6a4581$0$13242$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Georg
<linesnuden@hotmail.com> wrote:

> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Hm - tjah... jeg indrømmer jeg kan ikke tage den seriøst. Jeg opfatter
det nærmest som et forsøg på at provokere, lavet af nogen enten ret
unge eller ret umodne mennesker. Lidt på linie med bonzai kattene i sin
tid.

Fra : JensenJS

Dato : 19-09-03 18:05

In article <3f6a4581$0$13242$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
linesnuden@hotmail.com says...
> Hvad stiller man op med denne side? Er det overhovedet lovligt?
>
> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Ignorer siden, glem den og lad den dø af mangel på opmærksomhed
Hvis i endelig vil gøre opmærksom på den, så meld JBH ind )
Han vil hurtigt blive æresmedlem.
mvh JensenJS